همکاری دانشگاه اصفهان با دانشگاه مک کواری استرالیا

دانشگاه اصفهان با دانشگاه مک کواری (Macquarie University) استرالیا در زمینه های علمی و آموزشی همکاری می کند.

به گزارش خبرگزاری ایمنا، ،مدیر دفتر همکاری های علمی بین المللی دانشگاه اصفهان اظهار کرد: هیاتی از دانشگاه مک کواری با سفر به اصفهان و دیدار با مسئولان دانشگاه اصفهان بر همکاری دو جانبه با این دانشگاه تاکید کردند.

سیدکمیل طیبی افزود: در این دیدار مقرر شد که همکاری ها با تمرکز بر رشته های مهندسی و زیست شناسی در دوره های مشترک بویژه کارشناسی ارشد و فراهم کردن تسهیلات برای فرصت مطالعاتی دانشجویان دکترا و اعزام استادان برای دوره کوتاه مدت باشد.

وی خاطرنشان کرد: هیات اعزامی از دانشگاه مک کواری استرالیا شامل مدیر روابط بین الملل منطقه آسیا و خاورمیانه و استادان دانشکده علوم و فنی مهندسی این دانشگاه بودند.

طیبی همچنین از اعزام هیاتی از دانشگاه اصفهان به دومین کنفرانس سه­ جانبه تبادل دانش بین کشورهای ایران، فرانسه و آلمان به فرانسه خبر داد و گفت: اولین دوره این کنفرانس اردیبهشت پارسال با همکاری دانشگاه­های استراسبورگ فرانسه، اصفهان و فرایبورگ آلمان در اصفهان برگزار شد.

وی اضافه کرد: دومین دوره این کنفرانس ۱۵ الی ۱۷ نوامبر ۲۰۱۷ مصادف با ۲۴ تا ۲۶ آبان در شهر استراسبورگ ایالت آلزاس کشور فرانسه برگزار می شود.

کد خبر 327949

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.