تعریف اجتماعی از واژه «شکست» نیازمند تغییر است

شهرضا - مدیرعامل نخستین پارک کسب و کار نوین کشور گفت: لازم است تعریف اجتماعی از واژه شکست تغییر کند، هر بار ناکامی در جریان انجام هرکاری به معنای آنست که آن راه برای رسیدن به آن مقصود مناسب نیست و باید راه دیگری در پیش گرفته شود.

به گزارش خبرنگار ایمنا از شهرستان شهرضا، رسول رضوانی در همایش کارآفرینی عنوان کرد: از مهمترین عوامل موفقیت هر فردی به ویژه آن کسانی که در حوزه کارآفرینی فعالیت می‌کنند آن است پیش از انجام هرکار باید آگاهی و دانش لازم در آن زمینه را کسب کنند زیرا بسیاری از طرح‌ها باوجود آنکه در ظاهر هم بسیار خوب و امیدبخش هستند اما چون پشتوانه مطالعاتی مناسب ندارند، موفق نیستند.

وی اظهار کرد: صبر و استقامت از مهمترین عوامل موفقیت در طرح‌ها است، بسیاری از جوانان با وجود آنکه طرح‌های خوبی داشته‌اند به دلیل آنکه پشتکار خوبی نداشتند، موفق نشدند.

مدیرعامل نخستین پارک کسب و کار نوین کشور بیان کرد: لازم است تعریف اجتماعی از واژه شکست تغییر کند، هر بار ناکامی در جریان انجام هرکاری به معنای آن ست که آن راه برای رسیدن به آن مقصود مناسب نیست و باید راه دیگری در پیش گرفته شود.

رضوانی تصریح کرد: برخی از جوانان گمان می‌کنند با هربار ناکامی در اجرای یک طرح دیگر فرصتی برای تکرار ندارند این در حالی است که موفق‌ترین افراد تاریخ علم و کارآفرینی چندین بار برای اصلاح عملکرد خود اقدام کرده‌اند.

وی گفت: کشور در حال حاضر نیازهای زیادی در بخش های مختلف صنعتی و زیرساختی دارد که کسب و کارهای نوین راهکار بسیار مناسبی برای رفع آن‌ها است.

مدیرعامل نخستین پارک کسب و کار نوین کشور اظهار کرد: اگر بتوانیم با ایجاد و تقویت روحیه خودباوری در میان جوانان زمینه توسعه کسب و کارهای کوچک را فراهم کنیم تا حد زیادی مهمترین مشکل اقتصادی کشور یعنی بیکاری برطرف خواهد شد.

به گزارش ایمنا، این همایش با محوریت مرکز کارآفرینی دانشگاه شهرضا برگزار شد.

کد خبر 327913

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.