وجود یک هزار واحد صنفی فاقد پروانه کسب در شهرضا

شهرضا - رییس اداره صنعت معدن تجارت شهرستان شهرضا گفت: از ۹ هزار واحد صنفی ۸ هزار و ۹۸۱ واحد دارای پروانه کسب معتبر و حدود هزار واحد صنفی فاقد پروانه کسب هستند که در حال ساماندهی و شناسنامه‌دار شدن هستند.

به گزارش خبرنگار ایمنا از شهرستان شهرضا، محمدابراهیم خاتمی در مراسم انتخابات هیئت مدیره و بازرس اتحادیه صنفی بافندگان فرش دستباف و صنایع دستی شهرضا، اظهار کرد: برای نخستین بار، انتخابات همه الکترونیک تعیین هیئت مدیره و بازرس اتحادیه صنفی بافندگان فرش دستباف و صنایع دستی شهرضا برگزار شد.

وی با بیان اینکه شهرهای لنجان، برخوار و شاهین شهر، شهرضا چهارمین شهری است که انتخابات اتحادیه‌های صنفی آن بصورت الکترونیک برگزار می‌شود، عنوان کرد: در این انتخابات ۱۱ نفر برای هیأت مدیره و ۲ نفر برای بازرس کاندیدا شدند که از بین آنها ۵ نفر برای هیأت مدیره و یک نفر برای بازرسی انتخاب می‌شود.

رییس اداره صنعت معدن تجارت شهرستان شهرضا در بخش دیگری از سخنان خود، تصریح کرد: همه واحدهای صنفی فعال در حوزه صنایع دستی در اتحادیه بافندگان فرش دستباف ادغام شدند و در حال حاضر اتحادیه بافندگان فرش دستباف و صنایع دستی ۱۱۳ عضو دارد که در روز انتخابات با حضور یک سوم اعضا انتخابات به حد نصاب می‌رسد.

خاتمی گفت: در استان تنها ۵ شهرستان دارای اتحادیه فرش دستباف هستند و سایر شهرستان‌ها به دلیل محدودیت قانون نمی‌توانند این اتحادیه را تشکیل دهند.

وی تصریح کرد: تا پایان سال ۶ انتخابات دیگر برگزار می‌شود که همه آنها نیز به صورت الکترونیکی برگزار می‌شود.

رییس اداره صنعت معدن تجارت شهرستان شهرضا گفت: شهرستان شهرضا دارای۴۰  اتحادیه و حدود ۹ هزار واحد صنفی که این تعداد واحد صنفی ۸ هزار و ۹۸۱ واحد دارای پروانه کسب معتبر و حدود هزار واحد صنفی فاقد پروانه کسب هستند که در حال ساماندهی و شناسنامه‌دار شدن هستند.

کد خبر 327883

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.