اعزام تیم های پزشکی و فنی اصفهانی به مناطق زلزله زده غرب کشور

مدیر کل مدیریت بحران استانداری اصفهان گفت: طی دو روز گذشته مطابق با اولویت و نیاز منطقه تیم های پزشکی و فنی برای امداد رسانی به زلزله زدگان غرب کشور از اصفهان اعزام شده اند.

منصور شیشه فروش در گفت و گو با  ایمنا اظهار کرد: در شب وقوع حادثه زلزله کرمانشاه جلسه ستاد مدیریت بحران با حضور استاندار اصفهان تشکیل شد و  با تفکیک وظایف انجام شده تا کنون علاوه بر  اعزام تیم های پزشکی، تیم های تعمیراتی شرکت گاز،   تعمیراتی آب و فاضلاب،   ۱۳ خودروی امدادی و ۳ تانکر آب و فاضلاب نیز  به منطقه غرب کشور اعزام شدند.

شیشه فروش ادامه داد:  همچنین در شب حادثه نیز تیم های عملیاتی جستجو و نجات و امدادی به منظور کمک در عملیات جستجو و نجات مجروحین به منطقه اعزام شدند.

ستاد مدیریت بحران استانداری اصفهان اظهار داشت: تیم های امدادی از طریق جمعیت هلال احمر و دانشگاه علوم پزشکی شامل  ۱۰۰ نفر از نیروهای هلال احمر و حدود ۹۰ نفر از نیروهای  دانشگاه علوم پزشکی است که با یک  فروند بالگرد به منطقه اعزام شدند.

 شیشه فروش گفت: طی این دو روز امکانات زیادی از جمله ۱۲ هزار تخته پتو و هزار تخته چادر امدادی به منطقه اعزام شده است و علاوه بر این اداره انتقال خون استان نیز، دریافت خون را به طور مستمر برای کمک رسانی به مصدومان در طی این دو روز انجام داده است.

وی با اشاره به ایجاد پایگاه های ثابت و سیار هلال احمر و بهزیستی برای جمع آوری کمک های مردمی در اصفهان اظهار داشت:بیمارستان صحرایی شهید آیت الله صدوقی و بیمارستان سیار ارتش از استان اصفهان نیز  به منطقه اعزام شده و اکنون در محل حادثه مستقر هستند.

کد خبر 327871

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.