جایگاه معاونت فنی، ورزشی در سپاهان کجاست؟

صحبت‌های قائم مقام باشگاه سپاهان در بحث عدم صدور مجوز حرفه‌ای نشان می‌دهد که او کمترین اطلاعات را در این رابطه از مدیران زیردست خودش دریافت کرده است.

خبرگزاری ایمنا - گروه ورزشی - مسعود افشاری: زمانی‌که نتایج بررسی شرایط باشگاه‌های ایرانی از جانب کنفدراسیون آسیا صادر شد و باشگاه سپاهان در لیست اول تیم‌هایی که مجوز حرفه‌ای نداشتند قرار نگرفت خیلی‌ از رسانه‌ها به دنبال بررسی دلایل این اتفاق بودند و طبیعی بود که در این میان مدیران باشگاه سپاهان بتوانند بهترین پاسخگو در این حوزه باشند. اولین گفتگو در این زمینه را مسعود تابش معاونت فنی، ورزشی باشگاه سپاهان با یکی از خبرگزاری‌ها انجام داد و جالب اینجاست که اصل موضوع را از بیخ و بن انکار کرد. بر اساس صحبت‌هایی که تابش انجام داده عدم صدور مجوز هیچ ربطی به کمبود امکانات سپاهان در استادیوم نقش جهان نداشته و حتی به نوعی بحث سندسازی را هم مطرح کرده است. قائم مقام باشگاه سپاهان در این زمینه گفت: «شاید می‌خواهند با این مسئله ما را قلقلک بدهند. بعضی باشگاه‌ها که زمین و استادیوم ندارند حرفه‌ای می‌شوند بعد ما حرفه‌ای نمی‌شویم. ما ورزشگاه و امکانات حرفه‌ای داریم، همه چیز در سپاهان به روز است، نور ورزشگاه ما به جای ۱۲۰۰ لوکس، ۲۰۰۰ لوکس است و به خاطر اینها حرفه‌ای نشدیم.»

اما ماجرا در جایی جالب شد که یک ساعت بعد بصیریان مدیریت مجوز حرفه ای باشگاه سپاهان خیلی راحت و به صورت مستند از مشکلات استادیوم نقش جهان رونمایی کرد تا مشخص شود که عدم صدور مجوز حرفه‌ای نه ربطی به سندسازی داشته و نه ارکان کنفدارسیون فوتبال آسیا و مسئولان فدراسیون فوتبال هیچ مشکلی با سپاهان داشته‌اند و اگر هم مجوزی صادر نشده فقط و فقط در رابطه با مشکلات نقش جهان بوده است. در این شرایط باید از سپاهانی‌ها سوال کرد چه می‌شود که معاونت فنی ورزشی باشگاه که به نوعی نفر اول در امور اجرایی هم هست اینطور از قضیه بی‌اطلاع بوده و چرا موارد مربوط به این پرونده در اختیارش قرار نگرفته تا حرف مدیران سپاهان در طی کمتر از یک ساعت اینچنین دوگانگی نداشته باشد.

تابش یکی از پیشکسوتان باشگاه سپاهان است و از لحاظ اخلاقی هم آنقدر بی حاشیه بوده که در این سال‌ها با همه مدیرانی که در رأس مدیریت باشگاه سپاهان قرار گرفته‌اند سابقه همکاری دارد اما ای کاش به هنگام بروز چنین مسائلی با دور اندیشی بیشتری با رسانه‌ها صحبت کند که چارت اداری سپاهان کمتر زیر سوال برود.

کد خبر 327844

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.