اجازه نمی‌دهیم صادقی از تیم والیبال ذوب‌آهن جدا شود

مربی تیم والیبال بانوان ذوب آهن گفت: با این تفکر تمرینات تیم را آغاز کردیم که فریبا صادقی حتماً امسال هم در تیم حضور داشته باشد و سعی‌مان را انجام می‌دهیم تا او را حفظ کنیم.

عفت نصر در گفتگو با خبرنگار ایمنا در مورد شرایط تمرینات تیم والیبال بانوان ذوب‌آهن، اظهار کرد: ۲ ماه است تمرینات بدنسازی و توپی تیم شروع شده است.

وی در مورد مشخص شدن سرمربی تیم در مسابقات لیگ برتر امسال، گفت: سرمربی تیم فریبا صادقی است و من به عنوان مربی و بدنساز در کنار تیم هستم.

مربی تیم والیبال بانوان ذوب آهن در پاسخ به اینکه اگر صادقی به خاطر شرایط کاری و مسئولیتش به عنوان سرپرست نایب رییسی بانوان فدراسیون در تهران ماندگار شود، او هدایت تیم را به عهده خواهد گرفت، تصریح کرد: این موضوع را الان از شما می‌شنوم و تا الان هم هیچ فکری در این مورد نکرده‌ام.

نصر افزود: از ابتدای شروع تمرینات شرایط صادقی و عدم امکان حضور در تمرینات تیم، به همین صورت بود اما فریبا صادقی به عنوان سرمربی تیم استارت تمرینات را زد و جلسه هماهنگی و شروع تمرینات با بازیکنان و کادر فنی را برگزار کرد و در همان جلسه هم گفت به دلیل مشغله کاری اوایل هفته اصفهان نیستم و نمی‌توانم بر سر تمرینات حضور داشته باشم.

بدنساز تیم والیبال بانوان ذوب‌آهن تصریح کرد: صادقی روزهای پایانی هفته در اصفهان است و سه‌شنبه‌ها و بعضاً پنجشنبه‌ها بر سر تمرینات توپی تیم حضور دارد و تنها روزهای اول هفته نمی‌تواند تیم را در جلسات تمرینی همراهی کند.

وی اضافه کرد: تیم هر روز هفته تمرین دارد. عصر روزهای زوج تمرینات بدنسازی و سه جلسه نیز تمرینات توپی داریم که در ۲ جلسه، تیم با صادقی تمرین می‌کند و با این تفاسیر عدم حضور صادقی در تمرینات اوایل هفته مشهود نیست.

مربی تیم والیبال بانوان ذوب آهن اضافه کرد: با این تفکر پیش می‌رویم که صادقی به عنوان سرمربی هنوز در تیم حضور دارد و اجازه هم نمی‌دهیم از تیم برود و با این تفکر استارت تمرینات تیم را زدیم که صادقی حتماً امسال هم در تیم حضور داشته باشد. هم من و کادر فنی و هم باشگاه ذوب ‌آهن سعی‌مان را می‌کنیم تا صادقی را حفظ کنیم.

بازیکنان در شرایط خوبی به‌سر می‌برند

نصر در مورد سطح آمادگی بازیکنان تا زمان شروع مسابقات لیگ، خاطرنشان کرد: بازیکنان در وضعیت مناسبی قرار دارند و به قول مربیان بدنساز هنوز فنر بسته است و تحت فشار خیلی شدید تمرینات هستند و بر روی ۹۰ درصد وزنه کار می‌کنند. نزدیک به زمان شروع مسابقات آرام آرام فشار شدید بدنسازی برداشته می‌شود تا فنر آزاد شود و بازیکنان به اوج برسند.

وی در مورد ترکیب بازیکنان و کادر فنی تیم، گفت: با همان ترکیب فصل گذشته در لیگ امسال شرکت می‌کنیم و هیچ‌کدام از بازیکنان حذف نشده‌اند. قصد اضافه کردن بازیکن در برخی از پست‌ها را داشتیم و در پست سرعت کمی مشکل داشتیم اما با بهبودی یکی از بازیکنان سرعتی تیم که در اردوهای تیم ملی از ناحیه زانو آسیب‌دیدگی جزئی داشت مشکل این پست برطرف شد و در حال حاضر مشکل خاصی نداریم.

کد خبر 327813

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.