آرامستان شهرضا به محل جدید منتقل می‌شود

شهرضا - رییس شورای اسلامی شهر شهرضا گفت: مکان جدیدی که برای آرامستان جدید پیش‌بینی شد در شرق شهرضا قرار دارد که یک سال و نیم پیش تمام مکاتبات آن انجام شده است.

به گزارش خبرنگار ایمنا از شهرستان شهرضا، مهدی صالحپور در جلسه علنی شورای اسلامی شهر شهرضا عنوان کرد: یکی از مواردی که با جدیت از سوی این شورا در حال پیگیری است حل مشکل مالکیت کارخانه نوین است.

 وی ادامه داد: این کارخانه بخش مهمی از تاریخ شهرضا است و شهروندان شهر علاقه زیادی به آن دارند بنابراین هر چه سریعتر باید وضعیت مالکیت این بنا حل شود.

رییس شورای اسلامی شهر شهرضا در بخش دیگری از سخنان خود، با اشاره به مشکلات و معضلات آرامستان این شهر گفت: ظرفیت آرامستان فعلی تقریبا پر است و مردم در خاکسپاری و دفن اموات با مشکل مواجه هستند این در حالی است که شهروندان در رفت و آمد به این مکان به ویژه در روزهای تعطیل با مشکلات ترافیکی مواجه بوده و مکان مناسبی نیز برای برگزاری مراسمات در آن وجود ندارد.

 صالحپور با بیان اینکه«نیاز است مکان جدیدی جهت ایجاد آرامستان پیش بینی شود» عنوان کرد: این مکان در شرق شهرضا قرار دارد که از یک سال و نیم پیش همه نامه‌نگاری‌های مرتبط با آن نیز انجام شده است.

وی در تشریح مزیت‌های آرامستان جدید شهرضا بیان کرد: این مکان دسترسی راحتتری برای شهروندان دارد و زمین مناسب برای ایجاد کمربند سبز را نیز در اختیار شهرداری قرار می‌دهد، مهمتر از همه آنکه دورنمای توسعه شهر نیز در آن در نظر گرفته شده است.

رییس شورای اسلامی شهر شهرضا در بخش دیگری از سخنان خود، با اشاره به وجود معضلاتی در حوزه آب شرب شهروندان گفت: متاسفانه وضعیت آب مصرفی مردم مناسب نیست که باتوجه به خشکسالی‌های چندین ساله تدبیر و در نظر گرفتن راه حل مناسب در این زمینه ضروری است.

صالحپور اضافه کرد: یکی از مهمترین طرح‌های حوزه آب و فاضلاب شهری، تکمیل پروژه فاضلاب بود که مصوبه شورای اسلامی شهر در این خصوص بر اساس تبصره ۳ ماده واحده قانون ایجاد تأسیسات آب و فاضلاب صادر شد که به موجب آن هر واحد مسکونی با پرداخت مبلغی به صورت اقساط در این زمینه مشارکت می‌کند.

 وی در بخش دیگری از سخنان خود، با اشاره به ایجاد مشکلاتی در طرح جامع شهری شهرضا اذعان کرد: متاسفانه در این طرح ۵۱ هکتار از زمین‌های اطراف شهر خارج از محدوده اعلام شده که مشکلاتی را در شیوه خدمات رسانی به برخی از مردم ایجاد کرده است.

کد خبر 327729

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.