باغ بانوان شهرهای تیران و کرون نیازمند نگاه ویژه شهرداران است

تیران-فرماندار شهرستان تیران و کرون گفت: احداث باغ بانوان شهرهای شهرستان تیران و کرون نیازمند نگاه ویژه شهرداران و اعضای شورای اسلامی به نیاز اساسی است.

علی رحمانی در گفتگو با خبرنگار ایمنا در تیران و کرون با اشاره به جمعیت قابل ملاحضه بانوان در شهرهای تیران، رضوانشهر و عسگران اظهارداشت: تامین نیاز نشاط، شادابی، ورزش و تفریح سالم بانوان در یک فضای مناسب مقوله مهمی است که در افزایش کارکرد زن در خانواده و کاهش آسیب های اجتماعی موثر است.

وی افزود: احداث باغ بانوان زمینه ساز فرصت های مناسب برای تفریح و شادابی این قشر در شهرها است که احداث باغ بانوان شهرهای شهرستان تیران و کرون نیازمند نگاه ویژه شهرداران و اعضای شورای اسلامی به نیاز اساسی است.

فرماندار شهرستان تیران و کرون با اشاره به جانمایی که در شهرهای تیران، رضوانشهر و عسگران برای احداث باغ بانوان صورت گرفته، بیان داشت: علاوه بر جانمایی ها در شهر تیران مطالعات اولیه نیز صورت گرفته اما دور جدید شورای اسلامی و شهردار تیران باید این موضوع را به صورت جدی دنبال کنند.

وی ادامه داد: پیگیری احداث باغ بانوان در شهرهای شهرستان تیران و کرون درکمسیون بانوان و کمسیون های دیگر در حال پیگیری است اما نیازمند پیگیری مدیریت شهری برای به ثمر رساندن این پروژه است.

رحمانی مشارکت اجتماعی بانوان و یپگیری مطالبات این قشر را مهم خواند و گفت: بانوان در مسئولیت شورای شهر و روستا در دوره جدید مشارکت بیشتری دارند و باید بانوان نیازهای حوزه خود را از مسئولان مربوطه پیگیری کنند.

کد خبر 327717

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.