شهرداری در پاره شدن بنر شهید آقادادی نقشی نداشته است/ در فضای مجازی بی انصافی شده است

فرمانده بسیج شهرداری اصفهان گفت: شهرداری در پاره شدن بنر شهید آقادادی نقشی نداشته است.

به گزارش خبرنگار ایمنا، محمد سلیمانی در مصاحبه تلفنی با برنامه «اینجااصفهان» ضمن عرض تسیلت ایام محرم و صفر اظهار کرد: در روزهای اخیر شهر اصفهان مهمان شهدای دوران دفاع مقدس و شهدای مدافع حرم بود، شهدایی که با نثار خون خود امنیت و آرامش را به کشور هدیه دادند.
وی افزود: شهدا با تمام هستی خود امکانی را به وجود آورند تا امروز ایامی مانند اربعین حسینی را حماسه ساز باشیم.

فرمانده بسیج شهرداری اصفهان در ادامه عنوان کرد: همکاران مجموعه بسیج شهرداری اصفهان در تمام مناسبت هایی که ارزش های انقلاب و اسلام در آن مطرح بوده و در بزرگداشت مقام شهدا و مراسم تشیع پیکرشهدا از دل و جان مایه گذاشتند تا بهترین ها را رقم بزنند.
سلیمانی با اشاره به اینکه طی روزهای اخیر که شهدا میهمان اصفهان بودند، شهرداری اقدامات مختلفی را انجام داد، اضافه کرد: شهرداری اصفهان برای مراسم تشییع پیکر شهید حججی خدماتی مانند برپایی ایستگاه های صلواتی، استقرار تانکرهای آب، نظافت مسیرتردد شهروندان برای تشییع پیکرگلگون کفن شهید حججی انجام داد.

وی با بیان اینکه همکاران در شهرداری به دلیل احساس دینی که به شهدا داشتند از جان و دل خود فعالیت کردند، خاطرنشان کرد: همچنین مدیران شهری که بیشتر از خانواده شهدا هستند تلاش کردند تا در این مراسم ها بهترین ها اجرایی شود.

فرمانده بسیج شهرداری اصفهان ادامه داد: مجموعه شهرداری اصفهان افتخار دارد که در مراسم هایی که مختصص شهدا است بالاترین و بهترین ظرفیت ها را ارائه کند تا آنچه که در منزلت شهدا و مردم شهید پرور اصفهان است را به منصه ظهور برساند.
سلیمانی با تاکید بر اینکه به تازگی ۵ شهید دفاع مقدس و ۲ تن از شهدای مدافع حرم دراصفهان تشییع شدند، خاطرنشان کرد: برای مراسم این شهدای جلساتی برگزار تا بهترین امکانات به شهروندان ارائه شود بر این اساس بالاترین ظرفیت تبلیغی در شهر برای اطلاع رسانی به شهروندان انجام شد.
وی افزود:  باهمکاران قرار گذاشته ایم تا جایی که امکان دارد از عنوان و مطرح کردن خدمات جلوگیری شود به طور مثال سعی می کنیم برپایی ایستگاه های صلواتی مردمی  و یا ماشین هایی که برای تشییع شهدا اعزام می شود بدون نام شهرداری باشد چرا که اعتقاد داریم این ظرفیت ها توسط شهروندان فراهم شده است.

فرمانده بسیج شهرداری در بخش دیگر سخنان خود گفت:چند روز گذشته بنری که درب منزل شهید آقادادی نصب شده بود بر اثراتفاقی و یا فردی پاره شده و مردم نسبت نیز به این مهم رنجیده خاطر شده اند.
وی ضمن ابراز تاسف از شنیدن این خبر گفت: به محض شنیدن این خبر جلسه ای در سطح عالی شهرداری با  حضور مدیران کل ، مشاوران عالی شهردار و شهردار منطقه برگزار و موضوع رصد شد.
سلیمانی تصریح کرد: طبق بررسی ها این بنر قبل از ورود ماموران شهرداری پاره شده بود و مامور شهرداری با ارائه اخطاریه در خواست می کند تا داربست جمع آوری شود چرا که این داربست بدون بنر می تواند حادثه بزرگی را برای شهروندان رقم بزند.
فرمانده بسیج شهرداری اصفهان با اشاره به اینکه به طور حتم در هفته اخیر با حضور مسئولان در منزل این شهید بزرگوار حاضر می شویم، خاطرنشان کرد: زمانی که خبر شهادت این بزرگوار رسید یکی از مشاوران شهردار در منزل این شهید گرانقدر حاضرشدند.

وی با بیان اینکه شهرداری اصفهان در این موضوع نقشی نداشته و در فضای مجازی نسبت به این موضوع کمی بی انصافی شده است، عنوان کرد: این حساسیت شهروندان قابل تحسین است و همکاران در شهرداری از این اتفاق بسیار ناراحت بودند.

کد خبر 327546

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.