مهمترین معضلات محله‌های شهرضا زیر ذره‌بین پارلمان شهری

شهرضا – رییس شورای اسلامی شهر شهرضا گفت: مهمترین معضلات عمرانی، بهداشتی و خدماتی محلات مختلف شهری به ترتیب در شورای شهر مطرح و پس از رایزنی با ادارات مربوطه برای رفع آنها برنامه ریزی خواهد شد.

به گزارش خبرنگار ایمنا از شهرستان شهرضا، مهدی صالحپور در جمع خبرنگاران عنوان کرد: مشکلات بهداشتی در محله‌های شهر با حضور اعضای شورا بررسی و راهکارهای اجرایی برای حل آنها پیشنهاد شده است که در آینده نزدیک شاهد اجرای انها خواهیم بود.

وی ادامه داد: جلسه ای تحت عنوان کمیته سلامت در محل شبکه بهداشت شهرستان شهرضا برگزار شد که در آن مهمترین مشکلات و مسائل بهداشتی در محله های شهر با حضور اعضای شورای شهر و کارشناسان بررسی شد.

رییس شورای اسلامی شهر شهرضا تصریح کرد: شبکه بهداشت و درمان شهرستان باهدف نیازسنجی مهمترین معضلات و نیازهای بهداشتی و خدماتی مردم محله سروستان اقدام به توزیع شمار زیادی پرسشنامه بین اهالی این محله کرده که نتایج ان برای بررسی بیشتر به شورای شهر ارسال شد.

صالحپور گفت: یکی از مهمترین خواسته‌های مردم این محله آسفالت جاده ورودی محله سروستان در حدفاصل میدان فاطمیه تا میدان دادگستری بود که این مورد پیش از این در شورای شهر مصوب و در ۳ هفته گذشته‌ انجام شده بود.

وی ادامه داد: اقدام دیگری که مردم محله سروستان خواستار انجام آن بودند ایمن سازی و پیاده‌رو سازی بخش ورودی این محله بود که این مورد هم در قالب طرحی در ۲ طرف  این ورودی در حال آماده سازی و خاکریزی است.

رییس شورای اسلامی شهر شهرضا گفت: پروژه خدماتی دیگری که برای محله سروستان در شورای اسلامی شهر مصوب شد، روشنایی بلوار خاوران بود که بر اساس آن مقرر شد ۵۰ درصد هزینه آن توسط شهرداری و ۵۰ درصد هزینه آن توسط اداره برق تأمین شود.

صالحپور تأکید کرد: مهمترین معضلات عمرانی، بهداشتی و خدماتی محلات مختلف شهری به ترتیب در شورای شهر مطرح و پس از رایزنی با ادارات مربوطه برای رفع آنها برنامه ریزی خواهد شد.

کد خبر 327413

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.