اکران فیلم تئاتر «سیستم گرون هلم» در دانشگاه صنعتی اصفهان

فیلم تئاتر «سیستم گرون هلم» به کارگردانی علیرضا کوشک جلالی عصر امروز در تالار شهید خرازی دانشگاه صنعتی اصفهان اکران می شود.

به گزارش ایمنا، کانون تئاتر دانشگاه صنعتی اصفهان برنامه ای را تدارک دیده که بر اساس آن هر هفته یک فیلم تئاتر را در این دانشگاه به رایگان نمایش می دهد. برنامۀ این هفتۀ کانون تئاتر به اکران «سیستم گرون هلم» به کارگردانی علیرضا کوشک جلالی اختصاص دارد.

«سیستم گرون هلم» یکی از جذاب ترین نمایشنامه های سال های اخیر است که بر اساس یک اتفاق واقعی نوشته شده و بسیار دقیق مشکلات زمان را به تصویر می کشد و سیستم درنده خو و ضد انسانی بازار کار و به نوعی، جامعه بشری را کالبد شکافی می کند.
داستان نمایشنامه از این قرار است که چهار نفر متقاضی یک شغل بسیار مهم در یک کنسرن (اتحادیۀ کسب کار) گردن کلفت جهانی چند ملیتی هستند و ما، بر روی صحنه شاهد آخرین مصاحبۀ مسئولین این کنسرن با این چهار نفر هستیم. مصاحبه ای کاملا غیرمتعارف با «سیستم گرون هلم» که با شیوه های روانکاوانه آبزورد و تحقیر کننده، پرده از روی تمام رازها، ضعف ها و به طور کلی زندگی شخصی کاندیداها بر می دارد.
جوردی گالچران، نویسنده اسپانیایی، با این اثر که ترکیبی است از درام، کمدی و نمایش روانکاوانه جنایی، مشکل روز بسیاری از کشورهای جهان (بیکاری) را با خشونت تمام و در عین حال بسیار مفرح، به تصویر می کشد.

گفتنی است، الهام پاوه‌نژاد، سینا رازانی، امیرحسین رستمی و رضا مولایی در این نمایش به ایفای نقش می‌پردازند.

علاقمندان برای دیدن این فیلم تئاتر می توانند امروز ۲۰ آبان ماه، رأس ساعت ۱۶:۳۰ به تالار شهید خرازی دانشگاه صنعتی اصفهان مراجعه کنند. /

کد خبر 327272

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.