بحیرایی هنوز از سمت خود در هیأت اسکیت استان استعفا نداده است

معاون توسعه ورزش قهرمانی اداره‌کل ورزش و جوانان استان اصفهان گفت: داود بحیرایی هنوز از سمت ریاست خود در هیأت اسکیت استان استعفا نداده و در تلاش هستیم تا با هماهنگی فدراسیون اسکیت از ظرفیت بحیرایی استفاده کنیم.

علیرضا امینازاده در گفتگو با خبرنگار ایمنا در مورد استعفای داود بحیرایی رییس هیأت اسکیت استان اصفهان، اظهار کرد: بحیرایی به عنوان شهردار اندیمشک انتخاب شده است و ساکن این شهر خواهد شد. طبق قانون رییس هر هیأت ورزشی باید ساکن همان شهر باشد و در حال حاضر نیز بحیرایی باید از سمت ریاست خود در هیأت اسکیت استان اصفهان استعفا دهد.

وی ادامه داد: تا الان که بحیرایی استعفای خود را اعلام نکرده است. با توجه به اینکه خانواده بحیرایی در اصفهان ساکن هستند او  ۲، سه روز در هفته را در اصفهان است و ما هم در حال رایزنی هستیم تا با هماهنگی فدراسیون اسکیت در صورت امکان بتوانیم از ظرفیت او در هیأت اسکیت استان استفاده کنیم و در زمان‌هایی که بحیرایی در اصفهان حضور ندارد دبیر و نایب رییس هیأت برنامه‌های هیأت را انجام دهند.

امینازاده بیان کرد: عملکرد بحیرایی در مدت ۲ سالی که مسئولیت ریاست هیأت استان اصفهان را برعهده گرفته رضایت‌بخش بوده و در این مدت اسکیت‌بازان اصفهان در تورنمت‌های جهانی صاحب مقام بوده‌اند که کسب این عناوین در کشور بی‌سابقه بوده است.

معاون توسعه ورزش قهرمانی اداره‌کل ورزش و جوانان استان اصفهان تصریح کرد: تا الان با بحیرایی دیداری نداشته‌ام تا در این مورد با او صحبت کنم. در هر صورت تا اواخر آبان‌ ماه تکلیف ریاست هیأت اسکیت استان مشخص می‌شود که بحیرایی خواهد ماند یا فرد دیگری را جایگزین او خواهیم کرد.

کد خبر 326661

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.