خانه شمشیربازی اصفهان تا نیمه آذرماه افتتاح می‌شود

رییس هیأت شمشیربازی استان اصفهان گفت: فاز اول خانه شمشیربازی تا ۱۵ آذرماه افتتاح و قابل بهره‌برداری است و برخی مسائل جزیی این پروژه باقی‌ مانده که باید برای تکمیل آن‌ها بودجه استانی درنظر گرفته شود.

فرهاد رضایی در گفتگو با خبرنگار ایمنا در مورد زمان افتتاح خانه شمشیربازی اصفهان، اظهار کرد: خانه شمشیربازی آماده افتتاح و بهره‌برداری است و تنها برخی از کارهای جزیی مثل آسفالت محوطه جلوی سالن، اسکوربورد و سکوهای متحرک باقی‌مانده که این موارد هم در تعهدات فرد خَیر نبوده و قرار بر این شد که برای آن بودجه استانی درنظر گرفته شود.

وی گفت: قرار است طی چند روز آینده برای تعیین تاریخ دقیق افتتاح خانه شمشیربازی با رییس فدراسیون رایزنی‌های لازم را انجام دهیم. از طرف دیگر چون فرد خیر خارج از کشور است و باید در افتتاحیه سالن حضور داشته باشد باید زمانی را مشخص کنیم که وی نیز بتواند در مراسم افتتاح سالن حضور داشته باشد.

رضایی افزود: در تلاش هستیم تا خانه شمشیربازی در تاریخی بین ۱۰ تا ۱۵ آذرماه افتتاح شود.

رییس هیأت شمشیربازی استان اصفهان خاطرنشان کرد: پروژه خانه شمشیربازی نیمه‌تمام بود و فرد خیرسازی تکمیل این پروژه را برعهده گرفت و تمام تعهدات خود را هم انجام داد.

وی در مورد فعالیت‌های اخیر هیأت، گفت:  هفت نفر از مربیان اصفهان در دوره مربیگری درجه یک که در تهران برگزار شد شرکت کردند و موفق به دریافت مدرک مربیگری شدند.

رییس هیأت شمشیربازی استان اصفهان اضافه کرد: مسابقات نونهالان قهرمانی استان در رده‌های سنی کمتر از ۱۲ و ۱۴ سال در ۲ بخش پسران و دختران در حال برگزاری است. آخرین مرحله از دوره استعدادیابی نیز قرار است همزمان با افتتاح خانه شمشیربازی برگزار شود.

کد خبر 326524

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.