استقبال بیش از ۲۰۰۰ سازمان و مرکز از همایش ملی مراکز داده،زیر ساخت و سرویس ها

دبیر اجرایی همایش ملی مراکز داده،زیر ساخت و سرویس ها از استقبال بیش از ۲۰۰۰ نفر از سازمان ها و مراکز دولتی و خصوصی در دوره اول این  همایش خبر داد.

به گزارش خبرگزاری ایمنا، دومین همایش ملی مراکز داده، زیر ساخت و سرویس ها به عنوان مهم‌ترین گردهمایی علمی و کاربردی در صنعت مراکز داده کشور بر روی  سه محور زیر ساخت ، سرویس و مدیریت استراتژی با حضور بانک ها ،شرکتهای نفت و گاز ،دانشگاه‌ها، مراکز تحقیقاتی، صنعتی و بخش خصوصی کشور در تاریخ ۱۰لغایت۱۲ اردیبهشت ماه ۱۳۹۷ به میزبانی سازمان پژوهش‌های علمی و صنعتی ایران و با همکاری سازمان فناوری اطلاعات ایران برگزار می شود.

دبیر اجرایی همایش از استقبال بیش از ۲۰۰۰ نفر از سازمان ها و مراکز دولتی و خصوصی در دوره اول این  همایش خبر داد.

ایرج مشگ آبادی  افزود در این همایش ضمن ارائه مقالات علمی پذیرفته شده، کارگاه‌های آموزشی، نشست های تخصصی با موضوعات شبکه علمی کشور و شبکه ملی اطلاعات ، رویکرد بانک ها و اپراتورهای تلفن همراه در مراکز داده و نمایشگاهی از دستاوردهای فناورانه‌ و صنعتی کشور در موضوعات مربوط به محورهای همایش نیز ارائه خواهد شد. علاقمندان جهت ثبت نام ، حضور و ارائه مقاله در همایش و شرکت در کارگاه های آموزشی می توانند به آدرس وبگاه همایش www.dc-conf.ir/۲۰۱۸ مراجعه نمایند.

کد خبر 326515

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.