برنامه ما استفاده از مدیران متخصص و جوان از همه سلایق فکری است

استاندار جدید اصفهان: برنامه ما این است که از همه توانمندی های استان بخصوص ظرفیتهای جوانان و زنان استفاده کنیم. رویکرد ما استفاده از مدیران متخصص و جوان از همه سلایق فکری است.

به گزارش خبر گزاری ایمنا، محسن مهر علی زاده استاندار جدید اصفهان در مراسم تودیع و معارفه امروز ضمن تشکر از بزرگان استان اصفهان همچون آیت الله مظاهری و آیت الله ناصری گفت: خوشحالم که حضرت آیت الله طباطبایی با توجه به اینکه خودشان نماینده مجلس بوده اند و اشراف کافی به مسائل استان دارند، مؤید دولت همواره کمک کار و راهنما بوده اند و امیدوارم از این به بعد هم بتوانیم از رهنمودهای ایشان استفاده کنیم.

وی افزود:از شخص آقای روحانی رئیس جمهور و دولت محبوب ایشان و همچنین از آقای رحمانی فضلی وزیر کشور به خاطر اعتمادی که به من کرده اند، تشکر می کنم و امیدوارم بتوانم بر اساس مشی دولت اعتدال به مردم استان خدمت کنم. وی همچنین از مقامات نظامی استان که باید در چهار سال آینده با آنها همکاری کند و نمایندگان مجلس نیز یاد کرد و گفت: در جلسه ای که در با نمایندگان استان داشتیم، متوجه نگرش عمیق آنها به مسائل استان شدم و امیدوارم بتوانیم با استفاده از این سرمایه در 4 سال آینده به مردم خدمت کنیم.

استاندار جدید اصفهان گفت: مردم اصفهان مردم فهیم و بزرگی هستند و استان اصفهان نیز استانی فرهنگی، صنعتی و روشن است. من چند سال را در بنیاد شهید بوده ام و آمار این استان را بخوبی می دانم. 23 هزار شهید استان اصفهان، مؤید رویکرد انقلابی مردم این استان است. استان اصفهان علاوه بر آمار مالیات زیادی که می دهد و همکاران هم ذکر کردند، بیشترین وجوهات را در سطح کشور پرداخت می کند و بیشترین آمار جانبازان بالای 70 درصد را دارد. مردم اصفهان متدینند و همواره پشتیبان ولایت بوده اند.

مهر علی زاده گفت من ترجیح می دهم به جای حرف زیاد، بیشتر در عمل به مردم خدمت کنیم؛ اما در حوزه معضلات اصلی استان اصفهان لازم می دانم به وضعیت زاینده رود اشاره کنم. زاینده رود ستون فقرات استان اصفهان است که اگر آسیبی ببیند کل استان از هم می پاشد.  وی افزود هر چند آقای زرگرپور در سخنان خود گفتند که در 4 سال نمی شود مشکلات چهل ساله را حل کرد؛ اما به هر حال ما تمام تلاشمان را می کنیم تا به حول و قوه الهی در این چهار سال مشکل زاینده رود را حل کنیم.

وی افزود: با توجه به مشکلاتی که در کشاورزی شرق اصفهان ایجاد شده، معتقدم در موضوع الگوهای کشت، نحوه زراعت و چگونگی استفاده از آب باید تجدید نظر اساسی صورت بگیرد.

وی افزود همان گونه که وزیر کشور هم فرمودند، اتکا به بودجه های دولتی برای استانی همچون اصفهان کاری خطاست. استان مستعدی مثل اصفهان نباید فقط به بودجه های دولتی متکی باشد. البته بودجه های تخصیصی دولت را به تمامه دریافت می کنیم آنها به جای خود؛ اما تکیه ما بر بخش خصوصی و ظرفیتهای استان در بخش گردشگری، صنعت و اشتغال خواهد بود. مسأله اشتغال برای ما بسیار مهم است؛ حفظ اشتغال موجود و توسعه اشتغال در برنامه کاری ما قرار دارد.

مهر علی زاده ادامه داد: اصفهان می تواند در اقتصاد مقاومتی، الگوی اقتصاد درون زا و برون نگر باشد. ما معتقدیم منظقه اقتصادی ویژه اصفهان باید فعال شود و طرح های بزرگی برای بخش صنایع دستی و جذب سرمایه گذاری خارجی صورت بگیرد؛ البته این طرح های بزرگ نباید به محیط زیست صدمه بزند.

مهرعلی زاده  در پایان گفت: برنامه ما این است که از همه توانمندی های  استان بخصوص ظرفیتهای جوانان و زنان استفاده کنیم. رویکرد ما استفاده از مدیران متخصص و جوان از همه سلایق فکری است. شعار ما «کار، کار، کار» است؛ کار برای سرافرازی مردم، کار برای تحقق اقتصاد مقاومتی و کار برای اجرای منویات مقام معظم رهبری و تلاش میکنیم با استفاده از همه ظرفیتها این شعار را عملی کنیم.

کد خبر 326089

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.