امیدوارم سیاسی کاری کنار گذاشته شود

امام جمعه اصفهان سیاسی کاری را آفت پیشرفت و توسعه دانست و ابراز امیدواری کرد در مدیریت آقای مهرعلیزاده شاهد سیاسی کاری نباشیم.

به گزارش خبرگزاری ایمنا، آیت الله سید یوسف طباطبائی نژاد در مراسم تودیع و معارفه استاندار اصفهان گفت: در استان اصفهان یکی از کارهای مهم که بسیاری از مشکلات ما هم به ان بستگی دارد مشکل آب است. با وجود تلاشهایی که آقای زرگرپور در این حوزه انجام دادند، به دلیل کمبود مقدورات دولتی و یا در اولویت نبودن استان اصفهان، کاری در این زمینه انجام نشد.

وی افزود: اصفهان به دلیل بر عهده داشتن سهم بالایی از صنعت و مالیات کشور، یک استان خاص است و بر اساس آمارها، حدود یک دهم خدمات کشور را بر عهده دارد ،لذا انتظار داریم دولت هم با این استان در تخصیص امکانات، یک دهمی برخورد کند. ما نمی گوییم همه مالیاتی که استان اصفهان می دهد در خود اصفهان خرج شود؛ اما انتظار داریم حداقل به مشکلات ما توجه شود.

امام جمعه اصفهان در ادامه گفت: خدمت وزیر کشور عرض می کنم و انتظار دارم پیام ما را به دولت هم برسانید که برای پیشرفت کشور و استان اصفهان، سیاسی کاری باید کنار گذاشته شود و همچنین بدون در نظر گرفتن خط و خطوط سیاسی، از نیروهای متعهد، متخصص و مومن استفاده شود.بحث مدیر و مدیریت خیلی مهم است و در همه پستها باید افراد قوی و مومن سر کار بیایند.

آیت الله سید یوسف طباطبائی نژاد با بیان اینکه ما در اصفهان مشکل آب داریم، گفت: ده سال پیش به احمدی نژاد گفتیم قبل از این تونل باید سدش زده شود، که نشد. روحانی هم در شعارهای انتخاباتی اش گفت سعی می کنیم آب زاینده رود جاری شود که نشد، گفت پمپ می زنیم که اصلا عملی نبود. حالا درخواست ما از استاندار جدید این است که در درجه اول این سد زده شود و بعد از آن هم ساماندهی آب در استان اصفهان صورت بگیرد.به عنوان نمونه دریاچه ای که ذوب آهن درست کرده مقدار زیادی هدر رفت آب دارد که باید جلوی این هدر رفت گرفته شود.

امام جمعه اصفهان در پایان گفت: امیدواریم دولت برای آب زاینده رود هم بودجه ای اختصاص دهد و استاندار جدید هم بتوانند با بودجه کافی خدمات مناسبی در این حوزه ارائه دهند.

کد خبر 326067

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.