فراخوان دومین جشنواره عکس سفیران شهر منتشر شد

دومین جشنوارۀ عکس سفیران شهر با موضوع حمل و نقل عمومی از دریچه دوربین فراخوان خود را منتشر کرد.

به گزارش ایمنا، سازمان مدیریت و نظارت بر تاکسیرانی خمینی‌شهر با همکاری  اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی خمینی‌شهر، کانون عکس اصفهان و کانون عکس خمینی‌شهر با هدف شناخت ظرفیت‌های حمل‌ونقل عمومی به ویژه تاکسیرانی و ارتقای جایگاه و منزلت رانندگان فعال در این عرصه به‌ عنوان سفیران شهری در فرهنگ عمومی و ارتقای سطح مهارت و کیفیت خدمت ‌رسانی این عزیزان به همشهریان، اقدام به برگزاری جشنواره ای با نام عکس سفیران شهر کرده است.
موضوعات این جشنواره عبارتند از: کلیه ناوگان حمل و نقل شهری شامل راننده موفق، مسافر ایده آل، شکوه خدمت ‌رسانی، همدلی رانندگان و مسافران، تأثیرات اجتماعی رانندگان بر فرهنگ عمومی، تاکسی و فرهنگ شهروندی، سرویس مدارس، معضلات و مشکلات قشر راننده فعال در حمل‌ونقل عمومی.

از جمله قوانین شرکت در دومین جشنوارۀ عکس سفیران شهر می توان به این موارد اشاره کرد:

شرکت تمامی عکاسان آماتور و حرفه‌ای از سراسر ایران در این جشنواره آزاد است.
دبیر جشنواره از دریافت آثاری که در سال گذشته در این جشنواره پذیرفته‌شده است معذور است.
هر شرکت کننده مجاز به ارسال حداکثر (۱۰)عکس است.
ویرایش عکس‌ها آزاد است.
در این جشنواره رقابت میان تک عکس‌ها صورت می‌گیرد و چیدمان چند عکس در یک قاب، از نگاه دبیرخانه «تک عکس» محسوب می‌شود.
مشخصات فردی شرکت‌کننده از قبیل نام و نام خانوادگی، تاریخ تولد، شماره ملی، شهر محل سکونت کد پستی، شماره تماس (ثابت و همراه)، در قالب فایل word یا PDF به ایمیل جشنواره ارسال شود.
عکس‌های ارسالی می‌توانند رنگی یا تک‌رنگ باشند و با هر قالبی ثبت‌ شده باشند اما در نهایت باید به‌صورت یک فایل  Jpeg که اندازه ضلع بزرگ آن حداقل ۱۵۰۰ پیکسل و حجم فایل ارسالی از ۲ مگابایت تجاوز نکند، ارسال شوند.
شرکت‌کننده در جشنواره به‌عنوان عکاس و مالک اثر شناخته می‌شود و مسؤولیت هرگونه دعوی در باب مالکیت اثر از عهده جشنواره خارج است.
پس از داوری آثار و در صورت راه‌یابی اثر به بخش مسابقه، فایل عکس در ابعاد بزرگ واصلی جهت ارائه در نمایشگاه از عکاس مطالبه می‌شود و بدیهی است عدم تحویل فایل بزرگ طی ۴۸ ساعت پس از اعلام اسامی، منجر به حذف عکاس از فهرست پذیرفته‌شدگان و نمایشگاه خواهد شد.
برگزارکننده حق استفاده از عکس‌های ارسالی را برای مصارف فرهنگی و یا تبلیغات خواهد داشت.
آثار راه‌یافته به بخش مسابقه در قالب نمایشگاهی حرفه‌ای در نگارخانه‌ای در خمینی‌شهر یا شهر اصفهان در آذرماه سال جاری به نمایش گذاشته خواهد شد.
گاه‌شمار این جشنواره نیز به شرح زیر است:
مهلت ارسال اثر: دهم آذرماه ۱۳۹۶
اعلام اسامی راه یافته به نمایشگاه: بیستم  آذرماه۱۳۹۶
مراسم افتتاحیه نمایشگاه و تجلیل از برگزیدگان: بیست و ششم آذرماه ۱۳۹۶ (روز حمل نقل عمومی)
علاقمندان برای شرکت در دومین جشنواره عکس سفیران شهر تا ۱۰ آذر ماه فرصت دارند آثار خود را به نشانی safiraneshahr@gmail.com ارسال کنند. /


 

کد خبر 326039

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.