آماده همکاری در ارائه و اجرای فناوری های نوین در اهواز هستیم

اهواز ـ رئیس پارک علم و فناوری خوزستان با اشاره به رشد جهانی استفاده از فناوری های نوین در شهرها گفت: آماده همکاری در ارائه و اجرای فناوری های نوین در شهر اهواز هستیم.

به گزارش ایمنا به نقل از مهر، بابک مختاری در نشست با کمیسیون حمل و نقل شورای شهر اهواز که به ارائه محصول یکی از شرکت های پارک علم و فناوری در حوزه سوخت های گیاهی اختصاص داشت، اظهار کرد: پارک سازمانی است که فرایند دریافت ایده تا اجرایی شدن و تبدیل به محصول قابل لمس را مدیریت می کند و به طور کلی شرایط رشد را برای ایده فراهم می کند.
وی با اشاره به طرح ارائه شده توسط یکی از شرکت های تابع پارک علم و فناوری در خصوص استفاده از سوخت های گیاهی افزود: بیودیزل سوخت پاکی است که از منابع طبیعی و تجدیدپذیر نظیر دانه های روغنی، میکروجلبک ها، روغن های حیوانی و پلاستیک زباله های شهری و... تولید می‌شوند و این نوع سوخت در چرخه تولید سوخت های پاک، جایگاه مهمی در دنیا دارند.

رئیس پارک علم و فناوری خوزستان تصریح کرد: امروزه آلودگی های زیست محیطی یکی از معضل های بزرگ در هر کشوری محسوب می شود و بدون شک استفاده از سوخت های نباتی، نقش بسزایی در کاهش آلودگی های محیط زیستی دارد.

مختاری بیان کرد: پارک علم و فناوری خوستان با توجه به جایگاه و رسالتی که دارد تا کنون تلاش کرده حمایت حداکثری را از این ایده ها داشته باشد تا به مرحله اجرایی شدن برسند اما فرای نقش حمایتی که پارک ایفا می کند این نوع ایده ها باید توسط شورای شهر و شهرداری مورد حمایت قرار بگیرند تا ایجاد اشتغال و ورود به بازار که خروجی نهایی آن است را در پی داشته باشد.

منبع: شهر فردا

کد خبر 325499

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.