رهبر معظم انقلاب و رئیس جمهور درگذشت همشیره آیت الله سبحانی را تسلیت گفتند

مقام معظم رهبری و رئیس جمهور در پیامهای تسلیت جداگانه برای مرحومه «رفعت سبحانی» طلب غفران و رضوان الهی و برای آیت الله العظمی حاج شیخ جعفر سبحانی و سایر بازماندگان آرزوی صبر و دوام صحت و عافیت کردند.

به گزارش خبرگزاری ایمنا، رهبر معظم انقلاب اسلامی حضرت آیت الله خامنه‌ای در پیامی درگذشت همشیره مکرمه آیت الله آقای حاج شیخ جعفر سبحانی را تسلیت گفتند. متن پیام رهبر انقلاب اسلامی به این شرح است:

بسم الله الرّحمن الرّحیم

آیت الله آقای حاج شیخ جعفر سبحانی دامت برکاته

درگذشت همشیره‌ی مکرّمه را به حضرت مستطاب‌عالی و دیگر بازماندگان تسلیت عرض می‌کنم و دوام صحت و عافیت جنابعالی و رحمت و مغفرت الهی را از خداوند متعال مسألت می‌نمایم.

والسلام علیکم و رحمة الله

سیّد علی خامنه‌ای

6/ آبان ماه/ 96

رییس جمهور نیز در پیامی درگذشت همشیره حضرت آیت الله العظمی سبحانی از مراجع عظام تقلید را تسلیت گفت. متن پیام حجت الاسلام و المسلمین دکتر حسن روحانی به این شرح است:

بسم الله الرحمن الرحیم

انالله و انا الیه راجعون

حضرت آیت الله العظمی حاج شیخ جعفر سبحانی(دامت برکاته)

درگذشت همشیره ارجمندتان را تسلیت می گویم و از درگاه ایزد منان برای آن مرحومه غفران و رضوان الهی، برای عموم بازماندگان محترم صبر و اجر و برای حضرتعالی سلامتی و دوام توفیقات مسالت دارم.

 حسن روحانی

رییس جمهوری اسلامی ایران

به گزارش ایمنا، آیت الله العظمی جعفر سبحانی از مراجع عظام تقلید و استاد  حوزه علمیه قم  هستند و حاجیه خانم «رفعت سبحانی» همشیره ایشان روز دوم آبان دارفانی را وداع گفت.

کد خبر 325354

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.