اعلام فراخوان همایش ملی فراورده های زنبور عسل در دانشگاه اصفهان

فراخوان پذیرش مقاله های علمی برای ارائه در همایش ملی "فراورده های زنبور عسل از منظر زیست‌شناسی، سلامت و اقتصاد" اعلام شد.

به گزارش خبرگزاری ایمنا و به نقل از روابط عمومی دانشگاه اصفهان، این همایش با هدف ارتقای دانش و پژوهش و بهره‌گیری از ظرفیت‌های ارزشمند ملی در عرصه فرآورده‌های زنبور عسل و با مشارکت دانشمندان و محققان، نهادها و دستگاه‌های اجرایی و فعالان بخش خصوصی روزهای پنجم و ششم اردیبهشت سال آینده در دانشگاه اصفهان برگزار خواهد شد.
زیست شناسی زنبورعسل، زنبورعسل و چرخه حیات، زنبور عسل در آینه فرهنگ، تاریخ و تمدن، فرآورده های زنبورعسل و سلامت، عسل و صنایع غذایی، فرآورده های متنوع زنبور عسل و بهره گیری از آنها، پرورش و بیماری ها و اقتصاد و تجارت فراورده های زنبور عسل از جمله محورهای این همایش ملی است.
مهلت ارسال خلاصه مقاله به این همایش ۳۰ دی و مهلت ثبت نام ۲۵ اسفند سالجاری است.
مسئول برگزاری همایش ملی فراورده های زنبور عسل اعلام کرد: برگزاری این همایش از لحاظ فرهنگ سازی، افزایش مصرف عسل، افزایش کیفی این محصول ،استانداردسازی، کمک به صادرات و تولید عسل مرغوب بسیار مهم است.
دکتر محمد ربانی گفت: بحث عسل و فرآورده های زنبور عسل بسیار حائز اهمیت است و می توان از بعد سلامت، درمان و پیشگیری مورد بررسی قرار گیرد. 
عضو هیات علمی گروه زیست شناسی افزود: اگر مبحث سلامت بخشی، در اسلام مطرح باشد، یکی از نکات آن فرآورده های زنبور عسل است. 

کد خبر 324736

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.