۱ آبان ۱۳۹۶ - ۱۵:۴۸
نیروی انتظامی در یک نگاه

هر روز اخبار نیروی انتظامی را از اینجا دنبال کنید.

کشف بیش از نیم کیلوگرم هروئین از معده قاچاقچی مواد مخدر

سرهنگ"سید تقی حسینی" رئیس پلیس مبارزه با مواد مخدر فرماندهی انتظامی استان اظهار داشت: مأموران اداره عملیات ویژه پلیس در یکی از پایانه‌های شهر فردی که در پوشش مسافر وسایل نقلیه عمومی مواد مخدر را به اصفهان منتقل می‌کرد را شناسایی و دستگیر کردند.

وی افزود: این قاچاقچی مواد مخدر هروئین را بسته‌بندی و می‌بلعید و آن را تا مقصد حمل می‌کرد که پس از انجام معاینات پزشکی سرانجام تعداد ۶۸ بسته هروئین به مقدار ۵۱۰ گرم از معده این فرد خارج شد.

سرهنگ حسینی بابیان اینکه قاچاقچیان مواد مخدر برای انتقال مواد دست به کثیف‌ترین اعمال می‌زنند اظهار داشت: یکی از این اعمال بلع و نگهداری مواد در معده خود و یا افراد اجیرشده است که بسیاری از اوقات باز شدن این بسته هادر بدن باعث مرگ آنان نیز می‌شود.

کشف هفت هزار نخ سیگار خارجی در اصفهان

سرهنگ "حسن یار دوستی" فرمانده انتظامی شهرستان اصفهان اظهار داشت: در پی دریافت خبری مبنی بر اینکه فردی اقدام به دپو کردن مقدار زیادی سیگار خارجی کرده بررسی موضوع در دستور کار مأموران انتظامی این فرماندهی قرار گرفت.

وی افزود: پس از هماهنگی با مقام قضائی از انبار موردنظر بازرسی به عمل آمد که مقدار هفت هزار و ۱۲۰نخ سیگار خارجی، ۵۰ گرم تریاک و دو گرم شیره تریاک کشف شد. سرهنگ یار دوستی بیان داشت: در این رابطه یک نفر شناسایی، دستگیر و پس از تشکیل پرونده جهت سیر مراحل قانونی به مراجع قضائی تحویل داده شد.

فرمانده انتظامی شهرستان اصفهان در پایان خاطرنشان کرد، قاچاق کالا زمینه رکود اقتصادی و افزایش بیکاری را فراهم می‌کند که از عموم مردم تقاضا می‌شود هرگونه اخبار مربوطه را به پلیس اطلاع دهند.

سارق منازل نجف‌آباد با ۸۰میلیون ریال اموال مسروقه دستگیر شد

سرهنگ "محمدرضا خدادوست" فرمانده انتظامی شهرستان نجف‌آباد گفت: در پی وقوع چندین مورد سرقت از منازل شهروندان در شهرستان نجف‌آباد، شناسایی و دستگیری سارق یا سارقان در دستور کار مأموران پلیس آگاهی این فرماندهی قرار گرفت.

وی افزود: مأموران پلیس آگاهی شهرستان نجف‌آباد با انجام یک سری اقدامات تخصصی موفق شدند یک سارق منزل راشناسایی و با هماهنگی مقام قضائی در یک عملیات غافلگیرانه دستگیر کنند.

این مقام انتظامی تصریح کرد: فرد دستگیرشده درباز جویی‌های پلیس به سرقت ۸۰میلیون ریال اموال از منازل شهروندان نجف‌آبادی اعتراف کرد.

فرمانده انتظامی شهرستان نجف‌آباد در پایان با اشاره به تحویل متهم به مراجع قضائی به شهروندان توصیه کرد: از نگهداری وجوه نقد و طلا و جواهر در منزل بپرهیزید و همچنین از ایمن بودن منزل خود در مقابل سرقت با استفاده از درب‌های ضد سرقت قفل مناسب و حفاظ دیوار خانه اطمینان حاصل کنید و در صورت مشاهده موارد مشکوک بلافاصله با سامانه تلفن ۱۱۰ تماس بگیرید.

توقیف محموله میلیاردی کالای قاچاق در شهرضا

سرهنگ "محمدحسین بابا کلانی" فرمانده انتظامی شهرستان شهرضا گفت: مأموران انتظامی ایستگاه ایست و بازرسی شهید امامی شهرستان شهرضا حین کنترل خودروهای عبوری به یک دستگاه کامیون کشنده مشکوک و آن را متوقف کردند.

وی ادامه داد: در بازرسی از این خودرو تعداد ۱۵۰ کارتن کابل برق خارجی کشف شد که راننده مدارک مربوطه گمرکی را ارائه نداد. سرهنگ بابا کلانی بیان داشت: ارزش محموله کشف‌شده توسط کارشناسان مربوطه دو میلیارد ریال اعلام‌شده است. این مقام انتظامی افزود: در این خصوص راننده دستگیر و جهت سیر مراحل قانونی به مراجع قضائی تحویل داده شد.

فرمانده انتظامی شهرستان شهرضا در پایان خاطرنشان کرد: قاچاق کالا به تولیدات داخلی کشور ضربه مستقیم می‌زند که از تمام مردم تقاضا می‌شود هرگونه اخبار در خصوص کالای قاچاق را از طریق شماره تلفن ۱۱۰ به پلیس اطلاع دهند.

کد خبر 324597

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.