بهره مندی ۵۲ مصدوم ناشی از مسمومیت از خدمات اورژانس گلپایگان

رییس اداره اورژانس پیش‌بیمارستانی استان اصفهان گفت: در نیمه نخست امسال ۵۲ مورد مسمومیت از خدمات درمانی فوریت‌های پزشکی شهرستان گلپایگان استفاده کردند.

به گزارش خبرگزاری ایمنا علیرضا قاسمی اظهار کرد: فوریت‌های پزشکی شهرستان گلپایگان در ۶ ماهه امسال ۲ هزار و ۸۷ ماموریت شامل ۵۹۹ ماموریت تصادفی و یک هزار و ۴۵۵ ماموریت غیرتصادفی را انجام داد.

وی افزود: در حوادث رانندگی شهرستان گلپایگان در این مدت، ۵۲۲ مصدوم و در حوادث غیر رانندگی ۸۹۹ مصدوم و بیمار پس از دریافت خدمات درمانی اولیه توسط تکنسین‌های اورژانس ۱۱۵ به بیمارستان منتقل شدند.

رییس اداره اورژانس پیش‌بیمارستانی استان اصفهان تصریح کرد: در ۶ ماهه امسال، تعداد ۳۱۲ بیمار قلبی، ۱۱۵ تنفسی، ۱۱۰ مصدوم حوادث، ۸۴ مصدوم ناشی از سقوط، ۵۲ مورد مسمومیت و ۱۴ بیمار زنان و زایمان از خدمات درمانی فوریت‌های پزشکی شهرستان گلپایگان بهره‌مند شدند.

قاسمی خاطرنشان کرد: تکنسین‌های اورژانس پیش‌بیمارستانی گلپایگان در این مدت به مصدومانِ ۳ حادثه ویژه امدادرسانی کردند.

وی جمعیت شهرستان گلپایگان را بالغ بر ۱۰۰ هزار نفر عنوان کرد و افزود: فوریت‌های پزشکی این شهرستان با برخورداری از ۲ پایگاه، یک اتاق فرمان و ۱۷ نفر پرسنل به صورت ۲۴ ساعته در حال ارائه خدمات به مصدومان و بیماران اورژانسی است.

گفتنی است، شهرستان گلپایگان در ۶ ماهه نخست سال، به دلیل برخورداری از جاذبه‌های گردشگری زیاد، جمعیتی شناور دارد.

کد خبر 324544

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.