بازسازی ۱۰۰ دستگاه اتوبوس درون شهری در سال جاری

مدیر عامل شرکت واحد اتوبوسرانی شهرداری اصفهان اعلام کرد: در سال جاری حدود ۱۰۰ دستگاه اتوبوس تعمیر و بازسازی شده است.

محمد علی احمدی در گفتگو با خبرنگار ایمنا اظهارکرد: عمر مفید اتوبوس ها ۱۰ تا ۱۳ سال است، از این رو اتوبوس هایی که فرسودگی و آلایندگی دارند و امکان بازسازی در آنها وجود ندارد، از چرخه حمل و نقل عمومی شهر حذف می شود.

وی ادامه داد: با تاکیدات مقام معظم رهبری مبنی بر تلاش برای اقتصاد مقاومتی، تلاش کرده ایم نهایت بهره برداری از اتوبوس هایی که از نظر آلایندگی ضرری برای شهروندان ندارند، را داشته باشیم.

مدیر عامل شرکت واحد اتوبوسرانی شهرداری اصفهان با اشاره به اینکه امسال تعداد ۶۰ دستگاه اتوبوس فرسوده و غیر قابل تعمیر از رده خارج شده اند، تصریح کرد: در سال جاری حدود ۱۰۰ دستگاه اتوبوس در واحد بازسازی اتوبوسرانی اصفهان تعمیر و بازسازی شده است.

وی خاطرنشان کرد: در حال حاضر کیفیت اتوبوس های شهر اصفهان نسبت به ۲ سال گذشته کیفیت بهتری پیدا کرده و آلایندگی کمتری دارند.

احمدی با تاکید بر اینکه در شهر اصفهان با استفاده از اتوبوس های گازسوز سعی بر جلوگیری از تولید آلاینده ها در شهر داریم، گفت: هر چه تعداد بیشتری از اتوبوس های جدید وارد شهر شود، اتوبوس هایی که کیفیت پایینی دارند، از رده خارج می شود.

وی اظهارکرد: در حال حاضر اصفهان نسبت به سایر کلانشهرها در وضعیت مطلوبی قرار دارد به طوری که هم اکنون بیش از ۵۰ درصد  اتوبوس های شهر اصفهان، از نوع اتوبوس های با کیفیت و کولر دار هستند.

کد خبر 324539

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.