رونق اقتصادی و کارآفرینی اولویت برنامه های شهرداری زرین شهر

لنجان_شهردار زرین شهر گفت: مهمترین اولویت شهرداری زرین شهر در سال جاری تولید ثروت، درآمد پایدار و جذب سرمایه گذار برای رونق اقتصادی و بحث گردشگری در شهر است.

به گزارش خبرنگار ایمنا از شهرستان لنجان؛ میثم محمدی در جمع مردم و مسئولان شهرستان لنجان با اشاره به اینکه مهمترین اولویت شهرداری زرین شهر در سال جاری تولید ثروت، درآمد پایدار و جذب سرمایه گذار برای رونق اقتصادی و بحث گردشگری در شهر است، اظهار کرد: شرایط امروز اقتصادی کشور باعث شده شهرداری ها با مشکلات متعددی روبه رو شده و اداره شهرها به سختی انجام گیرد لذا باید گفت ما در تلاش هستیم با نگاهی جهادی و برنامه ریزی مدون در راستای تحقق شعار سال جاری و تحقق اقتصاد مقاومتی گام برداریم.

وی افزود: باید توجه داشت امروز میزان بدهی که شهرداری زرین شهر دارد دقیقا معادل عدد و رقمی است که سال گذشته شهرداری زرین شهر به عنوان در آمد شهرداری کسب کرده لذا یکی از دغدغه های ما بهبود وضعیت پرداخت حقوق پرسنل و ساماندهی وضعیت بیمه است که دغدغه خانواده بزرگ شهرداری است و آنها را دچار معضلات متعددی کرده است.

شهردار زرین شهر تصریح کرد: پرداخت دیون و اتمام پروژه های نیمه تمام یکی دیگر از اولویت های شهرداری زرین شهر بوده و تلاش داریم در دوره مدیریت جدید با تامین به موقع منابع مالی طرح ها، از به طول انجامیدن اجرای آنها جلوگیری کنیم.

وی ادامه داد: رونق اقتصادی، کارآفرینی، عمران و آبادانی و همچنین تولید درآمد و ثروت در شهر مهمترین اولویت شهرداری زرین شهر به شمار می آید و امید است با کمک مسئولان و تلاش مجموعه پرسنل شهرداری بتوانیم فارق از هرگونه گرایش سیاسی و قومیتی در این مسیر گام برداشته و به مردم خدمت رسانی کنیم.

محمدی اضافه کرد: باید توجه داشت یکی از راهبردهای محرومیت زدایی توزیع عادلانه خدمات در مناطق مختلف شهر است و شهروندان خود خدمت صادقانه و خالصانه را به خوبی تشخیص می‌دهند از این رو تلاش و برنامه‌ریزی ما آن است تا بتوانیم توزیع عادلانه خدمات، امکانات و همچنین اجرای پروژه‌های عمرانی و خدماتی را در محلات مختلف شهر اجرایی کنیم تا شاهد تحقق خواسته‌های شهروندان و رضایتمندی آنان باشیم.

وی عنوان کرد: توانمندسازی، ایجاد زیرساخت‌های توسعه پایدار، ایجاد امکانات رفاهی و خدماتی در مناطق مختلف شهری و نیز توجه جدی به نیازهای اجتماعی و شهری شهروندان در دستور کار مجموعه شهرداری زرین شهر قرار خواهد گرفت تا در دوره جدید توزیع عادلانه خدمات در بین همه مناطق شهری با همت مضاعف و عزم راسخ انجام گیرد.

شهردار زرین شهر بیان کرد: از این رو در گام نخست باید ساختار شهرداری برای سرمایه گذاری بخش خصوصی بیش از پیش مهیا شود تا براحتی بتوان بستر سرمایه گذاری در زرین شهر طراحی شود و این مسئله خود گام نخست در شفاف سازی و جذب سرمایه گذار بخش خصوصی است.

وی خاطرنشان کرد: باید فرهنگ سازی در حوزه سرمایه گذاری بخش خصوصی در شهرها انجام شود چرا که بهره گیری از توانمندی های بخش خصوصی، توسعه ساختارهای شهری همچنین توسعه ظرفیت های اقتصاد شهری را مهیا می کند از این رو برای تحقق این مهم نیاز است برنامه هایی در راستای ایجاد محیط شهری مبتنی بر حضور سرمایه گذاران بخش خصوصی، طراحی و تدوین شود.

محمدی اذعان کرد: باید به این مهم نیز توجه داشت که درآمد پایدار یک شبه ایجاد نخواهد شد و یک فرایند است لذا در حوزه گردشگری نباید صرفاً به بحث‌های تفریحی بلکه به انواع دیگر گردشگری نیز باید توجه داشت.

وی تاکید کرد: در زرین شهر ظرفیت‌های طبیعی و همچنین پروژه های عمرانی برای توسعه گردشگری مهیا است لذا با هم‌صدایی تمام مدیریت‌های مرتبط با مدیریت شهری، ما می‌توانیم هم اشتغال‌زایی و هم مشکل اقتصادی شهرداری را مرتفع کنیم و به سمت توسعه و کسب درآمدهای پایدار حرکت کنیم.

کد خبر 324500

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.