دشمن به دنبال ترویج ولنگاری فرهنگی است

شهرضا - مدرس ستاد احیای امر به معروف و نهی از منکر استان اصفهان گفت: دشمن سعی دارای با انجام اقدامات مختلفی که همه آنها در قالب تهاجم فرهنگی شناخته می‌شود، نسبت به استحاله فرهنگی انقلاب اقدام کند که یکی از آنها ترویج ولنگاری فرهنگی است.

به گزارش خبرنگار ایمنا از شهرستان شهرضا، محسن گلابی – فرماندار شهرضا در همایش امر به معروف و نهی از منکر این شهرستان اظهار کرد: وضعیت اجرای فریضه امر به معروف و نهی از منکر در شهرضا در مقایسه با دیگر شهرستان های استان بهتر است.

وی تصریح کرد: فرهنگ غنی و روحیات مذهبی مردم شهرضا بستری را فراهم کرده است که آمران به معروف و ناهیان از منکر به راحتی با تذکر لسانی موارد لازم را تذکر می‌دهند.

فرماندار شهرضا بیان کرد: بزرگترین درسی که از واقعه عاشورا می‌گیریم تلاش برای احیای فریضه امر به معروف و نهی از منکر است.

وی با اشاره به اظهارات ضد ایرانی رییس جمهور آمریکا گفت: مردم ایران به استکبار جهانی ثابت کردند که متحد و یکپارچه در برابر هرگونه تهدید و توهینی ایستادگی می‌کنند و هرگز از مواضع رهبری انقلاب، ریاست جمهوری و مسئولان عقب نشینی نمی‌کنند.

فرماندار شهرضا اضافه کرد: پیشینه تاریخی و فرهنگی مردم شهرضا زمینه ایجاد ۱۲۰ هیئت مذهبی و تقدیم بیش از ۷۵۰ شهید را در مقاطع مختلف تاریخ انقلاب فراهم کرده است که باوجود این امور شهرضا در شمار شهرستان های پیشگام انقلاب اسلامی قرار دارد.

حجت الاسلام محمد حاج حیدری - مدرس ستاد احیای امر به معروف و نهی از منکر استان اصفهان نیز در این همایش اظهار کرد: متأسفانه در شرایط فعلی مصادیق بسیار زیادی از تهاجم فرهنگی در جامعه دیده می‌شود که برطرف کردن آنها نیازمند عزم جدی مردم و مسئولان است.

وی ادامه داد: قدرت های بزرگ جهانی برای غلبه بر مردم و منابع کشورها سعی می‌کنند آنها را از شخصیت و پیشینه غنی تمدنی خود دور کرده و در مقابل شخصیتی کاذب و وابسته را جایگزین آن کنند.

مدرس ستاد احیای امر به معروف و نهی از منکر استان اصفهان گفت: دشمن سعی دارای با انجام اقدامات مختلفی که همه آنها در قالب تهاجم فرهنگی شناخته می‌شود، نسبت به استحاله فرهنگی انقلاب اقدام کند که یکی از آنها ترویج ولنگاری فرهنگی است.

حجت الاسلام حاج حیدری بیان کرد: دشمن برای اجرای دسیسه استعماری خود در تهاجم فرهنگی پیاده نظام فرهنگی خود را در قالب موسیقی دان، هنرپیشه یا فعال حقوق بشر به کشورهای دیگر صادر می‌کند و به این ترتیب با معرفی یک فرد فرهنگ او و کشورش نیز منتقل خواهد شد.

کد خبر 324490

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.