همایش اربعین حسینی نمایش اقتدار دنیای اسلام در برابر کفر است

نطنز-فرماندار نطنز گفت: همایش اربعین حسینی؛ نمایش اقتدار دنیای اسلام در برابر ظلم کفر است.

به گزارش خبرنگار ایمنا از شهرستان نطنز؛ یوسف حسنی فرماندار نطنز در مراسم هماهنگی ستاد اربعین شهرستان اظهار کرد: همایش اربعین حسینی امروزه به یک حرکتی ارزشمند تبدیل شده و مشتاقان زیادی پیدا کرده است و هر سال این مراسم نسبت به سال های قبل با شکوه تر برگزار می شود.

وی با بیان اینکه این همایش، نمایش اقتدار دنیای اسلام در برابر ظلم و کفر است، افزود: دشمنان اسلام از هر موقعیتی برای جدایی بین مسلمانان و ضربه زدن به وحدت برای تصاحب منافع نامشروع خود استفاده می کنند و امروزه نیز این همایش عظیم توانسته است نمایش اقتدار و اتحاد مسلمانان را در اوج حفظ کند.

فرماندار نطنز با تاکید بر اینکه هرساله بر یاری کنندگان دین خدا و مدافعان مکتب عاشورا افزوده می شود، گفت: جمهوری اسلامی این سال ها درس های امام حسین (ع) در قیام عاشورا را الگوی خود در مبارزه با ظلم و جور قرار داده و با ایستادگی و مقاومت توانسته است به پیروزی های چشمگیری در برابر سپاه کفر دست یابد.

وی با اشاره به فعالیت های موکب های شهرستان در کربلای معلی و خدمت رسانی به زائران اربعین حسینی، بیان کرد: امسال نیز به مانند سال گذشته چهار موکب حسینیه مرکز شهر نطنز، حسینیه مرکز شهر بادرود، موکب روستای ده آباد و موکب روستای اریسمان در کربلا حضور خواهند داشت.

حسنی اضافه کرد: امسال طبق دستورالعمل استانی و کشوری ستاد اربعین در شهرستان تشکیل شده است و به خاطر عظمت همایش عظیم پیاده روی اربعین و لزوم کمک های مادی و معنوی به موکب های شهرستان در کربلا، ۶ کمیته نیز در زیر مجموعه این ستاد تشکیل شده است تا اقدام ها لازم در این حوزه به خوبی صورت گیرد.

وی خاطرنشان کرد: کمیته امنیتی و انتظامی با محوریت نیروی انتظامی، کمیته اعزام زائرین با محوریت ناحیه مقاومت بسیج سپاه نطنز، کمیته فرهنگی و اطلاع‌ رسانی با محوریت اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی، کمیته بهداشت، درمان و امداد با محوریت جمعیت هلال‌احمر، کمیته جلب مشارکت‌ های مردمی با محوریت کمیته امداد امام خمینی (ره) و کمیته هماهنگی و نظارت بر حسن انجام کار با محوریت فرمانداری برای ستاد اربعین در شهرستان نطنز تشکیل شده و فعالیت های خود را آغاز کرده اند.

کد خبر 324448

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.