شهدای دیروز و امروز با هم می آیند

مراسم تشییع پیکر پاک و مطهر شش تن از شهدای دوران دفاع مقدس و ۲ تن از شهدای مدافع حرم پنجشنبه این هفته در اصفهان برگزار می شود.

به گزارش گروه پایداری خبرگزاری ایمنا، مراسم استقبال و تشییع پیکر مطهر دو تن از شهدای مدافع حرم که چند روز پیش در مقابله با ددمنشانه داعشی به درجه رفیع شهادت نائل آمدند به همراه شش تن از شهدای دوران دفاع مقدس که به تازه گی تفحص و شناسایی شده اند روز پنجشنبه هفته جاری برگزار می شود.

شهید مدافع حرم حجت السلام احمد قنبری یکی از این شهداست که برای ادامه تحصیل به حوزه نجف اشرف رفته بود و پس ازهجوم ددمنشان داعشی برای دفاع از حریم اهل البیت به مبارزه با آنها شتافته بود.

یکی دیگر از این شهدا مدافع حرم که قرار است تشییع شود حسین آقادادی است که یکی از خدام هیت رزمندگان اسلام بوده و به تازگی برای دفاع از حریم اهل البیت به سوریه شتافته بود اما گویا پیش از اعزام در محرم امسال در ورودی هیت هنگام خوش آمد گویی به عزاداران اباعبدالله الحسین برات شهادت خود را از دستان قمربنی هاشم گرفته بود.

شش تن از این شهدای بزرگوار نیز از شهدای هشت سال جنگ تحمیلی می باشند که پس از تفحص اخیر در مناطق عملیاتی پیکر مطهرشان کشف و هرکدام به صورتی شناسایی شده اند.

شهید غلامرضا یبلویی فرزند اسفندیار توسط تست DNA شناسایی شده است، شهید علی اصغر شیبانی سلفی فرزند علی نیز توسط تست DNA شناسایی شده است،  شهید اصغر ربیعی فرزند محمد علی به وسیله لباس ها  ونامش شناسایی شده، شهید محمد آقا جهانگیری فرزند بهرام توسط تست DNA شناسایی شده، شهید سیف الله آقا تهرانی فرزند غلامعلی توسط پلاک و هویت و شهید محسن ملکیان فرزند رضا توسط تست  DNA شناسایی شده است.

مراسم استقبال و تشییع پیکر مطهر این شهدا روز پنجشنبه هفته جاری راس ساعت ۸:۳۰ صبح از میدان فیض به سمت گلستان شهدای اصفهان برگزار خواهد شد.

کد خبر 324416

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.