ایستگاه های متروی اصفهان باید به جاذبه های توریستی تبدیل شود

عضو شورای اسلامی شهر اصفهان گفت: ایستگاه های متروی اصفهان باید به گونه ای با استفاده از کاشی های اصیل زیباسازی و به یکی از جاذبه های توریستی این شهر تاریخی تبدیل شود.

به گزارش خبرنگار ایمنا، فریده روشن امروز در جلسه علنی شورای اسلامی شهر اصفهان، اظهارکرد: ایستگاه متروی مسکو با بکارگیری ترکیب هنر مجسمه سازی، نقاشی، معماری و سایر فنون هنری یکی از زیباترین ایستگاه های متروی جهان به شمار می رود، این در حالی است که در طراحی ایستگاه های متروی اصفهان  نیز باید به مقوله زیباسازی توجه شود.

وی تصریح کرد: مدت مدیدی است که هیچ  زیبایی به شهر اصفهان اضافه نشده است لذا طراحی زیبا برای ایستگاه های مترو ضروری به نظر می رسد.

عضو شورای اسلامی شهر اصفهان افزود: ایستگاه های متروی اصفهان باید به گونه ای با استفاده از کاشی های اصیل زیباسازی شود تا به جاذبه های توریستی این شهر تاریخی تبدیل و نظر گردشگران را جلب کنند.

وی در بخش دیگری از سخنان خود به نقش زنان در مدیریت امور اشاره و تاکید کرد: امروزه در کشورهای همسایه که از لحاظ فرهنگی، اجتماعی و سیاسی از کشور ما عقب تر بودند، می بینیم که با سرعت شتابانی همگام با سایر دولت ها کرسی های وزارت و مدیریت دولت ها را جوانان و زنان به دست گرفته اند، این در حالی است که در کشور ما با وجود  جوانان و زنان توانمند، این مهم کمتر اتفاق افتاده است.

روشن تصریح کرد: مسئولان باید عزم جدی تر در این زمینه داشته باشند.

کد خبر 324370

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.