نصب پیام های بازدارنده برای پیشگیری از روشن کردن آتش در ناژوان ضروری است

نایب رییس شورای اسلامی شهر اصفهان گفت: به منظور پیشگیری از روشن کردن آتش در ناژوان لازم است پیام های بازدارنده در ناژوان نصب شود.

به گزارش خبرنگار ایمنا، علیرضا نصر اصفهانی در جلسه علنی شورای اسلامی شهر اصفهان اظهارکرد: پارک طبیعی ناژوان با توجه به سردی و برودت هوا در معرض روشن کردن آتش است.

وی افزود: روشن کردن آتش در ناژوان منجر به افزایش آلاینده های زیست محیطی و ایجاد مشکلاتی برای ساکنان می شود، از این رو انتظار می رود نسبت به نصب پیام های بازدارنده در راستای رعایت حق و حقوق مردم اقدامات لازم صورت پذیرد.

نایب رئیس شورا ضمن تشکر از برگزاری مراسم تجلیل از نمونه‌های ترافیکی و رانندگان و راکبان قانونمند اصفهان در هفته نیروی انتظامی، گفت: این مراسم به همت فرماندهی نیروی انتظامی استان اصفهان و با هدف ارتقاء فرهنگ ترافیکی و بسط و گسترش قانون گرایی و پیشگیری از قانون گریزی و قانونمند شدن کاربران ترافیکی به لحاظ ارتقا انضباط ترافیکی و کاهش تصادفات برگزار شد که لازم می دانم از این اقدام شایسته تجلیل کنم.

نصراصفهانی تاکید کرد: دستگاهها باید عامل مشارکت و همراهی مردم باشند تا با حداقل هزینه ها شاهد ارتقاء فرهنگ شهروندی باشیم.

وی در ادامه به مدت اعتبار ۵ ساله پروانه های ساختمانی در شهر اصفهان اشاره و تصریح کرد: بر اساس پروانه های صادره، مالکان باید طی مدت ۵ سال نسبت به ساخت و ساز ملک خود اقدام کنند، این در حالی است که متاسفانه در شهر اصفهان ساختمان های معطل و نیمه کاره زیاد مشاهده می شود.

عضو شورا تاکید کرد: شهرداری اصفهان ضمن شناسایی این قبیل ساختمان ها در مناطق ۱۵ گانه، باید اخطارهای لازم را به مالکان اعلام کرده و چنانچه مانع از سوی شهرداری باشد، هر چه سریعتر نسبت به رفع آن اقدام شود.

کد خبر 324352

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.