اجرای طرح فاضلاب شهری دهاقان نیازمند ۵۰۰ میلیارد ریال اعتبار است

دهاقان – نماینده مردم شهرستان های دهاقان و شهرضا در مجلس شورای اسلامی با اشاره به طرح مطالعاتی فاضلاب دهاقان، گفت: برای اجرای این طرح ۵۰۰ میلیارد ریال هزینه لازم است و درصدد اجرای آن از محل تبصره سوم قانون اساسی هستیم.

به گزارش خبرنگار ایمنا از شهرستان دهاقان، سمیه محمودی در نشست خبری با خبرنگاران با بیان این مطلب اظهار داشت: داشتن تعامل و وحدت بین مسئولان و مردم از اهمیت بالایی برخوردار است و باید مورد توجه قرار گیرد.

وی با اشاره به اینکه در عزل و نصب هیچ کدام از مسئولان به تنهایی نقش ندارند، تصریح کرد: میز خدمت باید از آن افراد شایسته باشد و مسئولی که توانایی خدمت ندارد باید خود از کار کناره گیره کند.

نماینده مردم شهرستان های دهاقان و شهرضا در مجلس شورای اسلامی در ادامه با اشاره به اختصاص ۵۰ لیتر آب در ثانیه از محل تصفیه خانه باباشیخ علی مبارکه به دهاقان، اذعان داشت: با تمهیدات صورت گرفته طرحی که برای آن در نظر گرفته شده ۱۵ سال بطول می انجامید، در کمتر از ۱۸ ماه اجرا می شود اما این طرح برای میان مدت جوابگو است و برای بلندمدت تدبیر دیگر اندیشید.

محمودی افزود: لوله گذاری و عملیات ایستگاه پمپاژ تا پایان سال جاری انجام می شود و این طرح بزرگ تا سال آینده به بهره برداری می رسد.

وی باتوجه به زیاد بودن حفاری چاه های غیرمجاز در دهاقان، خاطرنشان کرد: امروزه نگهداری و حراست از خاک و سفره های آب زیرزمینی از اهمیت بالایی برخوردار است چراکه اگر سفره ها کم شوند شکاف های عمیق در زمین بوجود می آید و خطر آفرین خواهد شد.

نماینده مردم شهرستان های دهاقان و شهرضا در مجلس شورای اسلامی،با اشاره به طرح مطالعاتی فاضلاب دهاقان، گفت: برای اجرای این طرح ۵۰۰ میلیارد ریال هزینه لازم است و درصدد اجرای آن از محل تبصره سوم قانون اساسی هستیم.

محمودی از اختصاص۱۰ چمن مصنوعی برای ورزش حوزه انتخابیه خبرداد و افزود: این کار نیاز به همکاری دهیاران و شورهای اسلامی روستاها دارد.

کد خبر 324321

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.

نظرات

  • نظرات منتشر شده: 1
  • نظرات در صف انتشار: 2
  • نظرات غیرقابل انتشار: 0
  • عبدالکریم ادیب IR ۰۹:۵۷ - ۱۳۹۶/۰۸/۰۱
    0 0
    با درود و سپاس از نماینده محترم،سرکار خانم محمودی.موضوع فاضلابهای شهری شهرستان دهاقان سالها است مطرح شده و به نتیجه ای نرسیده اکنون هم با عنوان هزینه های میلیاردی سنگ بزرگ علامت نزدن را تداعی میکند.آیا بهتر نیست فعلا بطور موقت از چاه های جذبی استفاده شود تا از ریزش و گسترش این موادسمی به آبهای جاری و قناتها جلوگیری شود؟. زیرا هر ثانیه اش خسارات جبران نا پذیر در پی دارد.