تهیه آمارنامه دقیق برای شهرداری ضروری است

رییس شورای اسلامی شهر اصفهان گفت: تاکنون تلاش های زیادی برای تهیه آمارنامه ها درشهرداری شده که تأثیرگذاری زیادی نداشته ولذا مرکز پژوهش های شورای اسلامی شهر باید نسبت به تهیه آمارنامه های دقیق اقدام کند.

به گزارش خبرنگار ایمنا، فتح الله معین در جلسه علنی شورای اسلامی شهر اصفهان اظهار کرد: در ارتباط با آمار تلاش های زیادی شده و آمارنامه هایی نیز تهیه شده اما به نظر می رسد تاثیرگذاری در امور شهری نداشته است.

وی افزود: به طور مثال در ارتباط با وضعیت معابر و فضای سبز به صورت تفکیک شده اطلاعاتی دقیقی وجود ندارد که امیدواریم مرکز پژوهش های شورای شهر گام های موثری در این عرصه بردارد.

رئیس شورا در بخش دیگر سخنان خود افزود: مسئولان شهرداری خواستار تعیین سقف درآمدی شورا بودند،  این سقف درآمدی در کمیسیون اقتصادی طرح می شود و به صحن علنی شورا می آید که امیدواریم به موقع به صحن علنی شورا برسد.   

معین در ادامه به میلاد باسعادت امام محمد باقر(ع) اشاره کرد و گفت: امام باقر(ع)  در فقه شیعه جایگاه ویژه ای دارد چراکه آخرین امامی بودند که حوادث کربلا را در کودکی دیده اند و با شروع دوره امام(ع) بود که جنبش علمی خاصی در محدوده شیعیان ایجاد شد و در زمان امام صادق(ع) ادامه یافت که باید از دریای علوم ایشان استفاده کرد.

کد خبر 324317

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.