ضرورت برخورد قاطع قانونی با عرضه کنندگان متادون خیابانی در شهرضا

شهرضا - رییس شبکه بهداشت و درمان شهرستان شهرضا گفت: لازم است با عرضه کنندگان متادون به صورت خیابانی و فروشندگان غیرمجاز داروهای ترک اعتیاد قاطعانه برخورد شود.

به گزارش خبرنگار ایمنا از شهرستان شهرضا، حجت الله تنهایی در جمع خبرنگاران بیان کرد: جمع آوری قلیان از قهوه خانه‌ها و تعطیلی مراکز عرضه این کالا در شهرستان اقدام قابل توجهی بود که بازتاب جهانی داشت.

وی تصریح کرد: از جمله دیگر اقدامات انجام شده در شهرستان برای مقابله با اعتیاد، ممنوعیت فروش سیگار به نوجوانان زیر ۱۸ سال و کودکان بوده است.

رییس شبکه بهداشت و درمان شهرستان شهرضا تأکید کرد: باید با تشدید نظارت ها بر درمان اعتیاد به روش استفاده از گیاهان دارویی باید از احتمال سو استفاده افراد سودجود جلوگیری شود، همچنین فروش متادون خیابانی و دیگر داروهای ترک اعتیاد به روش غیرمجاز و یا در واحدهای صنفی غیر از عطاری ها باید با برخورد قاطع قانونی مواجه شود.

وی اضافه کرد: موافقت اصولی تأسیس یک مرکز درمانی ترک اعتیاد در یکی از مناطق آسیب پذیر شهرستان اخذ شده است و در این رابطه به دنبال اخذ مجوز با پزشک درمانگر اعتیاد برای تصدی سمت مسئول فنی این مرکز هستیم.

کد خبر 324298

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.