تأسیسات گیتی‌پسند را از کار انداخت/ امضای اصفهانی‌ پای قهرمانی نیم‌فصل

گیتی‌پسند در دیدار معوقه هفته چهارم لیگ برتر فوتسال به تأسیسات دریایی باخت تا تیم تهرانی قهرمان نیم‌فصل این رقابت‌ها شود.

به گزارش خبرنگار ایمنا،  دیدار معوقه هفته چهارم لیگ برتر فوتسال باشگاه‌های کشور بین تیم‌های گیتی‌پسند و تأسیسات دریایی تهران از ساعت ۱۷ امروز در سالن پیروزی اصفهان برگزار شد که این بازی با نتیجه ۴ بر ۲ به سود تأسیسات دریایی به پایان رسید تا این تیم در پایان دور رفت لیگ برتر در صدر جدول رده‌بندی قرار بگیرد.

شرح این مسابقه را در ادامه می‌خوانید:

اسامی بازیکنان تیم گیتی‌پسند:

احمد اسماعیل پور، محمد کشاورز، علی اصغر حسن زاده، سپهر محمدی، ابوالقاسم عروجی، سعید احمد عباسی، مهرداد جابری، لئوناردو داسیلوا، مهرزاد صادقی، ویتور هوگو، محمد زارعی و سعید افشار

سرمربی: علیرضا افضل

اسامی بازیکنان تیم تأسیسات دریایی:

مصطفی نظری، وحید شمسایی، مجید رئیسی، سید ابوالفضل حسینی، مجید حاجی بنده، علیرضا وفایی، مهدی جاوید، بهروز جعفری، محمد شجری، مهران عالیقدر، مسلم اولادقباد و وحید سیفان

سرمربی: رضا ناصری

گل‌ها:
گیتی‌پسند: لئوناردو داسیلوا - علی اصغر حسن‌زاده
تاسیسات دریایی: مهدی جاوید (۲) - وحید شمسایی - مجید حاجی بنده 

اخطار:

گیتی‌پسند: سعید احمد عباسی - احمد اسماعیل‌پور

تأسیسات دریایی: وحید شمسایی - مهران عالیقدر

شرح گل‌ها:

دقیقه ۲۰ (گیتی پسند ۰-۱ تأسیسات دریایی): ۱۷ ثانیه به پایان نیمه اول، کرنر ارسالی وحید شمسایی در محوطه جریمه به مجید حاجی بنده رسید و این بازیکن با یک پاس پشت پا به جاوید و ضربه بغل پای وی گل نخست تأسیسات به ثمر رسید.

دقیقه ۲۲ (گیتی پسند ۰-۲ تأسیسات دریایی): حرکت انفرادی وحید شمسایی و شوت سرکش این بازیکن برای دومین بار دروازه سپهر محمدی را باز کرد.

دقیقه ۲۶ (گیتی پسند ۰-۳ تأسیسات دریایی): کار تیمی و پاسکاری سریع بازیکنان تأسیسات دریایی باعث به هم ریختن سیستم دفاعی گیتی‌پسند شد و پاس مسلم اولادقباد به تیرک دوم را مجید حاجی بنده وارد دروازه گیتی پسند کرد.

دقیقه ۲۴ (گیتی پسند ۱-۳ تأسیسات دریایی): در شرایطی که گیتی پسند بصورت پاور پلی بازی می کرد، پاس های تک ضرب این تیم منجر به دور زدن دفاع تأسیسات دریایی شد و پاس احمد اسماعیل پور به لئوناردو داسیلوا در مقابل دروازه و شوت این بازیکن گل نخست را برای گیتی پسند به همراه داشت.

دقیقه ۲۸ (گیتی پسند ۱-۴ تأسیسات دریایی): توپ ربایی مهران عالیقدر پایه گذار ضد حمله تأسیسات دریایی بود و پاس وی به جاوید و شوت این بازیکن گل چهارم را برای تأسیسات به ثمر رساند.

دقیقه ۳۰ ( گیتی پسند ۲-۴ تأسیسات دریایی): شوت نوک پای حسن زاده از پشت محوطه جریمه گل دوم گیتی پسند را وارد دروازه مهدی نظری کرد.

با این نتیجه، تأسیسات دریایی تهران ۳۳ امتیازی شد و بالاتر از مس سونگون در صدر جدول رده‌بندی قرار گرفت و قهرمانی نیم‌فصل را به نام خود ثبت کرد. تیم‌های مس سونگون و گیتی‌پسند هم با ۳۲ و ۲۸ امتیاز در رده‌های دوم و سوم جدول رده‌بندی لیگ برتر قرار گرفتند.

کد خبر 324288

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.