دهم آبان، زمان ثبت‌نام از کاندیداهای ریاست سه هیأت ورزشی

معاون توسعه ورزش قهرمانی اداره‌کل ورزش و جوانان استان اصفهان گفت: ثبت نام از کاندیداهای ریاست هیأت‌های دوچرخه‌سواری، والیبال و بیماران خاص، دهم آبان ماه انجام می شود.

علیرضا امینازاده در گفتگو با خبرنگار ایمنا از ثبت‌نام کاندیداهای سه هیأت ورزشی استان برای برگزاری مجمع انتخاباتی از دهم آبان ماه خبر داد و افزود: با توجه به اینکه ۲ هیأت ورزشی دوچرخه سواری و بیماران خاص و پیوند اعضا با سرپرست اداره می شوند و همچنین با اتمام دوره ریاست تیمور باجول در هیأت والیبال استان، ثبت نام از کاندیداهای این سه هیات از دهم آبان ماه آغاز خواهد شد.

وی که سرپرستی هیات ورزش همگانی استان اصفهان را بر عهده دارد ادامه داد: هیأت همگانی نیز در حال حاضر ۲ سال است با سرپرست اداره می شود و هنوز موفق نشده ایم مجمع انتخاباتی را برگزار کنیم، البته ما در ۲ نوبت تاریخ پیشنهادی برگزاری انتخابات این هیات را به فدراسیون مربوطه اعلام کرده ایم ولی متأسفانه با تاریخ های پیشنهادی موافقت نشد.

امینازاده گفت: برای هیأت همگانی ثبت نام مجدد نخواهیم داشت و هشت نفر از طرف حراست تایید شده اند و آماده برگزاری مجمع انتخاباتی این هیات هستیم.

کد خبر 324280

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.