بهبود وضعیت زندگی مردم به‌ویژه روستاییان هدف‌ دولت است

 معاون رییس‌جمهور در امور زنان و خانواده گفت: یکی از مهم‌ترین هدف‌گذاری‌های دولت در سال جاری، بهبود وضعیت اقتصادی مردم به‌ویژه روستاییان است.

به گزارش ایمنا، معصومه ابتکار گفت: روستاها افزون بر نقش ارزشمندی که در تولید موادغذایی جامعه دارند در زمینه‌های مهم دیگری مانند حفظ فرهنگ، باورهای ملی و قومی و حفاظت از محیط زیست از جایگاه والایی برخوردارند.

ابتکار در ادامه افزود: مطالعات لازم در مورد چگونگی اجرای بیمه زنان خانه‌دار در حال انجام است و به زودی دولت لایحه آن را تقدیم مجلس می کند. این مقام مسئول به تلاش‌های دولت برای افزایش مشاغل خانگی در روستاها اشاره و اظهار کرد: دولت از طرح‌هایی که در این زمینه سبب ایجاد اشتغال پایدار شود و معطوف به تامین نیازهای بازارهای داخلی و خارجی باشد، حمایت می‌کند.

وی در پیوند با رونق مشاغل خانگی، موضوع بازاریابی، استفاده از تجارت الکترونیکی و آموزش آحاد جامعه به ویژه زنان کارآفرین آن را بسیار حایز اهمیت دانست و گفت: فعالان این عرصه باید بتوانند با استفاده از اینترنت و فناوری اطلاعات و ارتباطات (IT) به بازارهای داخلی و خارجی دست یابند بنابراین این کار با جدیت در معاونت اموز زنان و خانواده ریاست جمهوری در حال پیگیری است.

کد خبر 324278

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.