چهار هزار فعالیت ماموران نیروی انتظامی بازرسی می شود

رییس مرکز عملیات بازرسی کل نیروی انتظامی گفت: در راستای افزایش رضایتمندی و خدمت رسانی بهتر به مردم، بیش از چهار هزار فعالیت ماموران نیروی انتظامی مورد نظارت و بازرسی دقیق بازرسان ناجا قرار می گیرد.

به گزارش ایمنا به نقل از پایگاه خبری پلیس، سردار فرامرز اخلاقی در جمع معاونان و مدیران فرماندهی انتظامی استان اصفهان، گفت: هدف از بازرسی و نظارت ایجاد تحرک و پویایی در بین نیروهای انتظامی در یگان ها و بخش های مختلف  است.

وی با بیان اینکه اگر سازمانی محرک نداشته باشد آن سازمان دچار سستی و رخوت خواهد شد، افزود: بهترین محرک برای هر سازمانی بازرسی و نظارت هایی است که در درون آن انجام می شود چرا که اگر نقطه ضعف و یا نقصی مشاهده شود به یگان مربوطه اعلام و در همان موقع نسبت به رفع آن اقدام می شود.

سردار اخلاقی برنامه اصلی هیئت بازرسان اعزامی از ناجا را نظارت بر انجام دقیق فرامین فرمانده معظم کل قوا و تدابیر فرمانده نیروی انتظامی که در دیدارهای رسمی و از طریق سلسله مراتب یا دستورالعمل به یگان ها ابلاغ شده عنوان کرد.

رییس مرکز عملیات بازرسی کل ناجا گفت: به طور مثال مقام معظم رهبری و فرمانده نیروی انتظامی در زمینه کاهش تصادفات و کاهش سرقت ها تاکید بسیاری داشتند که در این رابطه اقدامات فرماندهی انتظامی استان ها در نظارت ها و ارزیابی های بازرسان مورد توجه قرار خواهد گرفت.

سردار اخلاقی با بیان اینکه تا پایان سال تمام فرماندهی انتظامی استان ها مورد نظارت و ارزیابی قرار می گیرند، تصریح کرد: به طور ثابت در هر سفری که هیئت بازرسان ناجا به استان ها دارند بیش از چهار هزار فعالیت ماموران مورد نظارت و ارزیابی دقیق قرار می گیرد.

رییس هیئت بازرسان اعزامی از ناجا عنوان داشت: در این سفر تعدادی از کارشناسان باتجربه، متخصص و نخبگان پلیس های تخصصی و معاونت های ستادی حضور دارند که سالیان متمادی در مشاغل تخصصی خدمت کرده و از اشرافیت کاملی بر ماموریت های ناجا برخوردارهستند.

این مقام انتظامی یکی از اهداف مهم این گونه نظارت ها را افزایش رضایتمندی و خدمت رسانی بهتر به مردم عنوان کرد و اظهار داشت: امیدواریم با بازنگری که از امروز به مدت یک هفته در فعالیت ها، ماموریت ها و شرح وظایف یگان های فرماندهی انتظامی استان انجام می شود این فرماندهی بتواند در خدمت رسانی بهتر به مردم یک گام جلوتر برود و با تقویت آن بتوانیم به مردم خوب، شهیدپرور و ولایتمدار اصفهان کمک کنیم.

کد خبر 324270

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.