روزانه حدود ۳۰ هزار نفر به بازارهای روز کوثر مراجعه می کنند

شهرداری اصفهان در حال حاضر ۱۳ بازار روز کوثر با هدف تامین نیاز و مایحتاج روزمره شهروندان در نقاط مختلف سطح شهر راه اندازی کرده تا شهروندان بدون واسطه با قیمت مناسب خرید روزانه خود را انجام دهند.

به گزارش خبرنگار ایمنا، بازارهای روزکوثر توسط شهرداری اصفهان در سطح شهر برای تامین مایحتاج شهروندان راه اندازی شده است، این بازارها حلقه اتصال مستقیم تولیدکنندگان و مراکز عمده فروشی با مصرف کنندگان است همچنین این بازارها از ایجاد واحدهای پراکنده و سیار میوه و تره بار، تعدیل قیمت ها و حذف واسطه گری های غیر اصولی جلوگیری می کند. 

بازارهای روز کوثر تولیدات کشاورزی (میوه و تره بار) فرآورده های شیلات، مواد لبنی، پروتئینی و سایر نیازهای ضروری شهروندان را با حضور شرکت های تعاونی، اتحادیه ها، اصناف و تولیدکنندگان محصولات غذایی با کیفیت، قیمت مناسب و بدون واسطه در اختیار شهروندان قرار می دهد.

شهرداری اصفهان در راستای خدمت رسانی هرچه بهتر در زمینه تامین مایحتاج عمومی و سبد کالای خانوار تلاش مضاعفی را بکار بسته و سعی می کند برای خدمت رسانی به شهروندان از هیچ کوششی دریغ نکند.

اصغرکشاورزراد مدیرعامل سازمان میادین و ساماندهی مشاغل شهری شهرداری اصفهان  دراین باره اظهارمی کند: تنوع کالا، کاهش قیمت، حذف واسطه های غیرضروری و کاهش ترافیک و آلودگی از مزایای این فروشگاه ها محسوب می شود.
وی با بیان اینکه در هر بازار روز کوثر بین ۷ تا ۱۵ هزار محصول که عمده آنها در داخل کشور تولید می شوند، وجود دارد، عنوان می کند: از همین رو شهروندان بسیاری برای تامین مایحتاج خود به بازارهای روز کوثر مراجعه می کنند.

 وی تاکید می کند :فعالیت بازارهای روز کوثر بصورت یکسره از ساعت ۸:۳۰ صبح الی ۹ شب است و شهروندان می توانند به راحتی نسبت به تامین نیازهای خود اقدام کنند.

روزانه حدود ۳۰ هزار نفر به  بازارهای روز کوثر  مراجعه می کنند

کشاورز راد ادامه می دهد: کیفیت و قیمت مناسب اجناس بازارهای روز کوثر باعث شده تا شهروندان استقبال ویژه ای از بازارهای روز کوثر داشته باشند، در این راستا روزانه بین ۲۵ هزار نفر تا ۳۰ هزار نفر به بازارهای روز کوثر مراجعه و اقلام مورد نظر خود را خریداری می کنند.

طرح ویژه فروش اجناس بازارهای روز کوثر

وی با اشاره به برگزاری طرح های فروش ویژه در بازارهای روز کوثر، می گوید: علاوه بر تخفیف‌های روزانه، طرح فروش ویژه به مناسبت های مختلف همچون اعیاد، ماه مبارک رمضان و غیره در بازارهای روز کوثر اجرا می‌شود.

کشاورزراد تاکید می کند: این اجناس مرغوب با تخفیف های ویژه ۵ تا ۵۰ درصد در تمامی بازارهای روز کوثر شهر به شهروندان ارائه می شود.

مدیرعامل سازمان میادین و ساماندهی مشاغل شهری شهرداری اصفهان اظهار می کند:  همچنین اقلام بازارهای روز کوثر نسبت به قیمت های درجشده پشت اجناس کالا ۵ تا ۶۰ درصد ارزانتر در اختیار شهروندان قرار گرفته می شود.

روزانه کیفیت و قیمت اجناس بازارهای روز کوثر بازدید می شود

  وی عنوان می کند: تنوع محصولات داخلی در بازارهای روز کوثر بسیار زیاد است  بر این اساس برای رفاه حال شهروندان بر قیمت و کیفیت کالاها روزانه نظارت می شود.

کشاورزراد یادآور می شود: یک نماینده مقیم از سوی سازمان دامپزشکی برای بررسی کیفیت و بهداشت کالاهای پروتئینی و بهداشتی انتخاب شده است که روزانه بر نحوه کیفیت محصولات نظارت می کنند.
 مدیرعامل سازمان میادین و ساماندهی مشاغل شهری شهرداری اصفهان تصریح می کند: همچنین بازرسان میزان رضایتمندی مردمی را تحت نظر قرار می دهند و طبق برنامه ریزی های انجام شده، شکایت ها و پیشنهادات مراجعه کنندگان را به سازمان انتقال می دهند و نتیجه رسیدگی شکایات به ارباب رجوع انتقال داده می شود.

وی تاکید می کند: تمام بازارهای روز کوثر فقط از کشتارگاه های صنعتی که مورد تایید سازمان بهداشت و دامپزشکی است می توانند مواد پروتئینی خود را تهیه کنند.

طرح توزیع گوشت با قیمت ۳۲ هزار تومان در بازارهای روز کوثر

کشاورز راد می گوید: سازمان میادین و نظارت ستاد تنظیم بازار استان اصفهان طرح توزیع گوشت با قیمت ۳۲ هزار تومان را در بازارهای روز کوثر به اجرا درآوردند ، این گوشت  ۵ الی ۶ هزار تومان نسبت به دیگر فروشگاه ها ارزان تر عرضه می شود.

مدیر عامل سازمان میادین و ساماندهی مشاغل شهری شهرداری اصفهان خاطرنشان می کند: در راستای طرح تنظیم بازار این طرح زیر نظر کارشناسان دائم پزشکی استان اصفهان اجرا شده است.

وی  اظهار می کند: طرح توزیع گوشت به صورت دوره ای در طول سال در بازارهای روز کوثر اجرا شود.

رضایت مندی ۹۲ درصدی شهروندان از خدمت رسانی و قیمت کالاهای  بازارهای روز کوثر

کشاورز راد می گوید: طبق نظرسنجی های انجام شده بیش از ۹۲ درصد شهروندان مراجعه کننده به بازارهای روز کوثر از نحوه خدمت رسانی و قیمت کالاهای ارایه شده در این بازارها راضی بوده اند.
مدیر عامل سازمان میادین و ساماندهی مشاغل شهری شهرداری اصفهان ادامه می دهد: شهروندان می توانند هر گونه پیشنهاد، انتقاد و یا شکایت خود را از طریق شماره های تلفن ۱۳۷، ۳۲۲۲۵۵۳۵ و همچنین سامانه پیام کوتاه سازمان به شماره ۳۰۰۰۱۳۹۰۹۰  اعلام و پیگیری نمایند.

کد خبر 324267

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.