افزایش سه برابری قطارهای اصفهان-زاهدان از ابتدای آبان ماه/حرکت یک روز درمیان می‌شود

مدیرکل راه آهن اصفهان از افزایش بیش از سه برابری قطارهای مسیراصفهان-یزد-کرمان- زاهدان وبالعکس در ماه خبرداد و گفت: حرکت قطار اصفهان- یزد-کرمان-زاهدان و بالعکس از هفته ای یکبار از ابتدای آبان ماه یک روز در میان خواهد شد.

سیدرضا سادات حسینی با اعلام این خبر  به ایمنا، گفت: با اختصاص ماهیانه ۱۱ رام قطار دیگر به مسیراصفهان- یزد-کرمان- زاهدان و بالعکس وافزایش آن از ۴ رام به ۱۵ رام در ماه، این قطارکه تا کنون هفته ای یک بار حرکت داشت با توجه به تقاضای بالای مسافرین از ابتدای آبان ماه جاری به صورت یک روز در میان در مسیر قرار می گیرد.

وی با بیان اینکه سازمان این قطار پنج واگن چهار تخته ۳۶ نفره البرز با ظرفیت مجموعا ۱۸۰ نفر در نظر گرفته شده است، اظهار داشت: حرکت این قطار از اصفهان به سمت زاهدان ساعت ۱۱:۵۰ در نظر گرفته شده و ساعت ۵:۳۵ به مقصد زاهدان خواهد رسید و ساعت ۱۲:۳۵ از زاهدان به مقصد اصفهان حرکت می کند و ساعت ۷ صبح فردای آن روز وارد ایستگاه اصفهان می شود.

مدیرکل راه آهن اصفهان افزود: با اشاره به افزودن شدن یک واگن خودروبر به این قطار برای رفاه حال مسافرین، تصریح کرد : در صورت استقبال مردم وتردد با ضریب اشغال بالا، تثبیت این قطار در این مسیر تضمین خواهد شد.

وی ادامه داد: با توجه به حرکت قطار مذکور و با وجود قطار اصفهان – بندرعباس و بالعکس به صورت یک روز درمیان، مسافران در طول مسیر مشترک این دو محور می توانند به صورت روزانه قطار را برای سفر خود انتخاب کنند.

به گزارش ایمنا؛ هفتم شهریور امسال همزمان با هفته دولت قطار مسافربری اصفهان- زاهدان به صورت هفته ای یک مرتبه در مسیر حرکت قرار گرفت.

مدیرکل راه آهن اصفهان در آن زمان گفته بود که در صورت استقبال شهروندان، تعداد تردد قطار در این مسیر افزایش می‌یابد.

کد خبر 324241

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.