تماشاگران گچساران از دقایق ابتدایی مسابقه به ما ناسزا می‌گفتند

سرپرست تیم هندبال سپاهان گفت: به ما گفته بودند عوامل نیروی انتظامی با قدرت بازی گچساران و سپاهان را کنترل می‌کنند اما از همان دقایق ابتدایی مسابقه تعدادی از تماشگران کنار نرده‌ها آمدند و به بازیکنان و کادر فنی سپاهان ناسزا گفتند.

اسماعیل پناهنده در گفتگو با خبرنگار ایمنا در مورد حواشی به وجود آمده در بازی روز گذشته سپاهان مقابل نفت و گاز گچساران در هفته پنجم لیگ برتر هندبال، اظهار کرد: قبل از اینکه به گچساران برویم با مسئول کمیته مسابقات فدراسیون تماس گرفتم و به خاطر اینکه سال گذشته نیز در گچساران با حواشی روبرو شدیم از او خواستم به خاطر فحاشی تماشاگران این تیم و انداختن آب دهان روی سر بازیکنان، به  تیم گچساران تذکر بدهد که وی نیز قبول کرد.

وی ادامه داد: این مسئله در جلسه قبل از مسابقه هم مطرح شد و به ما گفتند عوامل نیروی انتظامی سفت و سخت از این مسابقه محافظت می کنند و اصلاً نگران نباشید اما از همان دقایق ابتدایی مسابقه تعدادی از تماشگران کنار نرده‌های سالن آمدند و به بازیکنان و کادر فنی سپاهان ناسزا گفتند.

پناهنده در خصوص برخورد بازیکن تیم سپاهان با یکی از بازیکنان تیم حریف بیان کرد: بازیکنان ما در این دیدار بدترین بازی خود را انجام دادند و روند بدی را دنبال می‌کردند و در نهایت برخوردی بین ۲ بازیکن پیش آمد. زمانی که داور ۲ بازیکن را جدا کرد از آنها خواست که با یکدیگر دست بدهند. آن لحظه را من ندیدم اما طبق گفته شاهدان، بازیکن ما حرکتی را به سمت تماشاگران انجام داد و بعد از آن دیدم که بطری های آب و هر چیزی که دست تماشاگران هست به سمت ما پرتاب می‌شود.

وی افزود: در آن لحظه ما برای اینکه کمتر فحش و ناسزا بشنویم، تصمیم گرفتیم زمین بازی را ترک کنیم. ما منتظر تصمیم کمیته انضباطی هستیم و امروز با محسن طاهری مدیرعامل باشگاه در مورد این موضوع جلسه‌ای خواهم داشت.

کد خبر 324216

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.