مسابقات مچ اندازی بانوان استان در مبارکه برگزار شد

مبارکه- دومین دوره مسابقات مچ اندازی بانوان استان اصفهان بمناسبت هفته تربیت بدنی و ورزش در شهرستان مبارکه برگزار شد.

به گزارش خبرنگار ایمنا از شهرستان مبارکه، این مسابقات با حضور بیش از ۱۳۰ ورزشکار و یادبود مادران شهدای شهرستان مبارکه به مدت یک روز  در شهر مبارکه برگزار شد.
در پایان این مسابقات تیم های پهلوانان قهدریجان، نجف آباد و کیارش اصفهان در مجموع تیمی در چپ دست ها مقام اول تا سوم و تیم های پهلوانان قهدریجان، مرزداران خمینی شهر و نجف آباد در مجموع تیمی راست دست ها مقام اول تا سوم این مسابقات را به خود اختصاص دادند.

رئیس هیات بدنسازی و پرورش اندام شهرستان مبارکه نیز با اشاره به استقبال بی نظیر بانوان استان از مسابقات مچ اندازی جام مادران شهدای شهرستان مبارکه گفت: بیش از ۱۳۰ نفر از بانوان از سراسر استان در مسابقات استانی جام مادران شهدای شهرستان مبارکه شرکت کردند.

وحید رمضانی با بیان اینکه استقبال بانوان از این مسابقات نشان از وجود پتانسیل خوب بانوان در این رشته دارد، افزود:این مسابقات دومین دوره مسابقات مچ اندازی بانوان است که تا کنون به صورت استانی برگزار شده است و شهرستان مبارکه نیز میزبان بانوان از سراسر استان است.
 
وی گفت: این دوره از مسابقات با نام جام مادران شهدای شهرستان مبارکه نامگذاری و به همت هیات بدنسازی و پرورش اندام مبارکه در مبارکه برگزار شد.

کد خبر 324203

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.