پرفروش‌های این هفته سینمای ایران

در هفته گذشته دو فیلم کمدی و سه فیلم اجتماعی پرفروش ترین های سینمای ایران بودند.

به گزارش ایمنا، در ازدحام اکران پاییزی فیلم های سینما و اعتراضات متعدد عده ای از سینماگران به زمان نامناسب اکران فیلم هایشان و جدال نابرابری که به گفته یکی از همین فیلم سازان به جنگ های گلادیاتوری می ماند، برخی از فیلم ها گوی سبقت را از دیگر رقیبان ربوده اند و توانسته اند مخاطبان بیشتری را به سالن ها بکشانند.

فیلم «زرد» به کارگردانی و نویسندگی مصطفی تقی زاده و به تهیه‌کنندگی کامران مجیدی که ساره بیات و بهرام رادان در آن ایفای نقش کرده اند، همچنان صدرنشین جدول فروش سینمای ایران است و پس از آن «خانه دختر» شهرام شاه حسینی که پس از سه سال توقیف به نمایش رسیده است در مقام دوم جای دارد. خانه دختر نزدیک به یک میلیارد تومان فروش داشته که حدود ۷۰۰ میلیون آن مربوط به سینماهای تهران بوده است.

در سه رده بعدی به ترتیب «قهرمانان کوچک»، «ایتالیا ایتالیا» و «ملی و را های نرفته اش» نشسته اند.   

«قهرمانان کوچک» ساخته حسین قناعت است و در ژانر کودک ساخته شده که در دو هفته اکران به رقم فروش ۶۰۰ میلیونی دست پیدا کرده است. «ایتالیا ایتالیا» کاوه صباغ زاده یک درام کمدی -اجتماعی است و زندگی یک زن و شوهر جوان را به تصویر می کشد. «ملی و راه های نرفته اش»   فیلم جنجالی تهمینه میلانی است که در ارتباط با مشکلات زنان است و دنباله کارهای قبلی میلانی در سینمای ایران محسوب می شود./

کد خبر 324189

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.