مشارکت 4 هزار دانش آموز تیرانی در المپیاد درون مدرسه ای

تیران-مدیر آموزش و پرورش شهرستان تیران و کرون گفت: چهار هزار دانش آموز شهرستان تیران و کرون در المپیاد درون مدرسه ای شرکت می کنند.

علیرضا مرزبان، مدیر آموزش و پرورش شهرستان تیران و کرون در گفتگو با خبرنگار ایمنا از شهرستان تیران و کرون با اشاره به برگزاری چهارمین دوره المپیاد درون مدرسه ای وزارت آموزش و پرورش اظهار داشت: این برنامه از ۲۶ مهرماه به مدت یک هفته در مدارس شهرستان تیران و کرون برگزار می شود.

وی افزود: امسال چهار هزار دانش آموز شهرستان تیران و کرون که ۴۰درصد از کل دانش آموزان این شهرستان هستند در المپیاد درون مدرسه ای که شامل رشته های توپی و ورزش های همگانی است، شرکت می کنند.

وی با بیان اینکه سه هزار نفر از دانش آموزان شهرستان تیران و کرون سال گذشته در این برنامه ورزشی شرکت کرده اند، بیان داشت: اداره ورزش و جوانان و هیئت های ورزشی شهرستان با مسئولان آموزش و پرورش در برگزاری این برنامه همکاری کرده اند.

مدیر آموزش و پرورش شهرستان تیران و کرون ادامه داد: برگزاری این المپیاد علاوه بر شناسایی استعدادهای ورزشی بستری برای تعالی نشاط اجتماعی آن ها خواهد شد.

مرزبان خاطرنشان کرد: آیین اختتامیه این برنامه با حضور مسئولان آموزش و پرورش و مسئولان شهرستان همراه است و زمینه ساز ترغیب دانش آموزان به ورزش در طول سال می شود.

کد خبر 324153

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.