قلعه‌نویی: امروز حتی خوب هم بازی نکردیم/ از هواداران ذوب‌آهن عذرخواهی می‌کنم

سرمربی تیم فوتبال ذوب‌آهن گفت: از هواداران ذوب‌آهن به دلیل شسکت مقابل پارس جنوبی عذرخواهی می‌کنم.

به گزارش خبرنگار ایمنا، امیر قلعه‌نویی پس از شکست ۳ بر صفر تیمش مقابل تیمش مقابل پارس جنوبی جم در هفته دهم لیگ برتر، در نشست خبری اظهار کرد: از هواداران ذوب‌آهن به دلیل این شکست که مقصر آن فقط خودم هستم عذرخواهی می‌کنم. به مهدی تارتار و بازیکنان پارس جنوبی هم تبریک می‌گویم.

وی افزود: پارس جنوبی بسیار با برنامه‌تر از ما بازی کرد و دوندگی زیادی داشت. ذوب‌آهن هم امروز زیاد خوب نبود و سه موقعیت پارس جنوبی هم تبدیل به گل شد. البته بازیکنان را در این شکست مقصر نمی‌دانم و مقصر اصلی من هستم. در مجموع امروز، روز خوب ما نبود. در هفته‌های گذشته خوب بازی می‌کردیم و نتیجه می‌گرفتیم ولی امروز حتی خوب هم بازی نکردیم.

قلعه‌نویی ادامه داد: شاید قدرت تاکتیکی پارس جنوبی باعث این شکست ما شد و اگر چند موقعیت خود در ابتدای بازی را از دست نداده بودیم شاید نتیجه چیز دیگری بود.

سرمربی تیم فوتبال ذوب‌آهن در مورد بی‌دقتی مهاجمان تیمش در ضربات آخر گفت: وقتی تیمی در روز خوبش قرار نداشته باشد، تمام ایرادها را دارد. بازیکنان تعویضی هم انتظارات من را برآورده نکردند؛ وقتی یک بر صفر عقب بودیم خوب بازی می‌کردیم ولی عطایا آن توپ را لو داد که برخلاف جریان بازی گل دوم را هم دریافت کردیم.

وی در مورد اینکه چرا وقتی تیم حریف به لاک دفاعی فرو رفت، ذوب‌آهن از شوت‌های مستقیم بیشتر استفاده نکرد اظهار کرد: چون پارس جنوبی به دفاع فر ورفته بود مجبور شدیم توپ را از کناره‌ها ارسال کنیم ولی نتوانستیم این کار را درست انجام دهیم و حریف هم فرصت این کار را به ما نداد. در کل هر ایرادی که از تیم بگیریم، به دلیل اینکه روز خوب ذوب‌آهن نبود درست است.

قلعه‌نویی با بیان اینکه احسان پهلوان به دلیل نداشتن شرایط ایده‌آل تعویض شد تصریح کرد: با تعویض پهلوان می‌خواستیم بازی را هجومی‌تر کنیم اما ربیع عطایا هم در حد و اندازه‌ای که باید ظاهر نشد.

سرمربی تیم فوتبال ذوب‌آهن در مورد غیبت قاسم حدادی‌فر و اینکه آیا ذوب‌آهن تصمیمی برای به خدمت گرفتن هافبک بازیساز ندارد بیان داشت: قطعاً از نبود حدادی‌فر ضربه خورده‌ایم و به دنبال جذب یک هافبک بازیساز خارجی در نیم‌فصل هستیم.

وی در پایان گفت: باز هم می‌گویم که مقصر اصلی این شکست فقط و فقط من هستم. بازیکنان تلاش خود را انجام دادند ولی در حد و اندازه خود ظاهر نشدند. قبل از بازی هم گفتم که ایراداتی داریم که باید آنها را برطرف کنیم.

کد خبر 324141

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.