عدم اجرای طرح تامین آب شرب فریدن از منابع پایدار پس از گذشت 2 سال/مسئولان پاسخگو باشند

فریدن- امام جمعه موقت داران گفت: مسئولان استان نسبت به عدم تحقق تامین آب سالم و پایدار فریدن پاسخگو باشند.

به گزارش خبرنگار ایمنا از شهرستان فریدن، حجت الاسلام صادق بهرامی در خطبه های نماز جمعه این هفته شهر داران با اشاره به عدم تحقق وعده های مسئولان در رابطه با تامین منابع آب شرب فریدن و شهرستان های اطراف از منابع پایدار، اظهار داشت: مسئله آب در شهرستان های غرب استان متاسفانه به یک تراژدی غم بار تبدیل شده است.

وی با بیان این که آب سالم و پایدار از خواسته های دیرین مردم این منطقه است، افزود: مردم بهره مندی از آب سالم و پایدار را حق مسلم خود می دانند و در این خصوص متحد و قاطع هستند.

امام جمعه موقت داران  با اشاره به راه اندازی کمپین های گسترده اعتراض مردمی درباره مسئله آب  در فضای مجازی گفت: این مطالبه بر حق مردم  باید به مرحله اجرا برسد.

وی تصریح کرد: مسئولان استان قبل از آنکه این مسئله تبدیل به بحران شود و حرکت های دیگری از قبیل تجمع رخ نداده باید توضیح دهند که دلیل این کوتاهی چه بوده است و چرا پس از گذشت بیش از ۲ سال هنوز تکلیف این قضیه روشن نیست.

حجت الاسلام بهرامی ادامه داد: مسئولان شبکه بهداشت بیایند و مردم را قانع کنند که آب مشکل ندارد و دستگاه های تصفیه و حذف نیترات را از سطح شهرستان ها جمع آوری کنند.

وی ادامه داد: اگر آب واقعا مشکل ندارد پس استقرار این دستگاه ها چه معنایی دارد؟

امام جمعه موقت داران به نیابت از حجت الاسلام اسماعیل سیاوشی امام جمعه داران از مسئولان شهرستان و به ویژه نماینده مردم در مجلس خواست تا با جدیت و صراحت این  مسئله را پیگیری کنند و در این رابطه با مردم صادق باشند.

به گزارش ایمنا؛ طرح تامین آب شرب از منابع پایدار در سفر رسول زرگر پور استاندار اصفهان به این شهرستان در سال ۹۵ قرار بود تا پایان همان سال اجرایی شود اما تا کنون وعده های مسئولان در این خصوص محقق نشده  و این موضوع همزمان با زمزمه های رفتن یا ماندن استاندار موجب راه اندازی کمپین های گسترده در فضای مجازی شده است.

کد خبر 324128

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.