سیاست کلی جبهه استکبار در مقابل ملت ایران مشخص است

گلپایگان_امام جمعه گلپایگان گفت: سیاست کلی جبهه استکبار در مقابل ملت ایران مشخص است چهره واقعی آمریکا برای ما همیشه روشن بود که گره مشکلات کشور به دست آمریکا باز نمی‌شود.

به گزارش خبرنگار ایمنا از شهرستان گلپایگان، حجت الاسلام محمدعلاء الدینی ظهر امروز در خطبه‌های نماز جمعه این هفته شهر گلپایگان با تسلیت شهادت دختر سه ساله امام حسین(ع)، اظهار داشت: روز اول ماه صفر و ورود کاروان تبلیغاتی امام حسین(ع) بود آنها انسان‌های همیشه آزاده بودند که حریت را بنیان گذاشتند.

وی بیان داشت: ۴ آبان‌ماه سالروز اعتراض و افشاگری امام‌خمینی علیه کاپیتولاسیون است که این سند به معنای ذلت ملت ایران توسط آمریکایی‌ها بود.

امام‌جمعه گلپایگان با اشاره به چهلمین سالگرد ارتحال حاج‌ آقا مصطفی خمینی(ره)، اظهار داشت: خداوند می‌خواست از طریق حاج‌ آقا مصطفی که ظرفیتی برای کشور بود ظرفیت امام (ره) را بسنجد.

وی بیان داشت: سیاست کلی جبهه استکبار در مقابل ملت ایران مشخص است چهره واقعی آمریکا برای ما همیشه روشن بود که گره مشکلات کشور به دست آمریکا باز نمی‌شود.

وی با اشاره به اظهارت اخیر دونالد ترامپ رئیس‌جمهور آمریکا، گفت: ترامپ با اراجیفی که به زبان بی‌انضباط و همیشه خراب خود آورد اگرچه اظهارات جدیدی نبود اما هشداری بود که نشان داد باید مراقب باشیم، زیرا دشمن و استکبار نمی‌تواند معجزاتی که در انقلاب ما رخ داده را تحمل کند.

علاءالدینی افزود: ترامپ وحشی نیست بلکه چهره وحشی آمریکا است، نگاه ترامپ برای ما مشخص که ترامپ خوی واقعی آمریکا و روش واقعی آمریکا در به زانو در آوردن جبهه حق است.

وی گفت: آمریکا گاهی با تهدید و تحقیر همراه است اما ما باید در یک جبهه واحد متحد باشیم زیرا جبهه استکبار ۴۰ سال که بر علیه ملت و کشور ما توطئه‌افکنی می‌کند.

امام جمعه گلپایگان گفت: استکبار جهانی علیه ملت ما هر اقدام نابخردانه انجام داد ۸ سال جنگ تحمیلی، تحریم فلج کننده و جنگ نرم از طریق فضای مجازی از جمله اقدامات استکبار جهانی است.

وی با اشاره به اینکه آمریکا تنها با سپاه پاسداران مخالف نیست بلکه با کل مسئولان نظام جمهوری اسلامی مخالفت است، تأکید کرد: ملت ما به خود اعتماد به نفس دارد چون در شعب ابیطالب نیست بلکه در بدر و خیبر است.

علاء الدینی گفت: خلیج فارس متعلق به کشور ایران نیست بلکه خلیج خوک‌ها متعلق به آمریکا است و برای انجام مانور نظامی در خلیج خوک‌ها قدرت نمایی کند./

کد خبر 324126

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.