سیاست های آمریکا در منطقه و جهان شکست خورده است/استکبار جهانی از ایران اسلامی می‌ترسد

شهرضا – امام جمعه موقت شهرضا گفت: سیاستهای ضد بشری آمریکا در منطقه و جهان شکست خورده و دلتمردان این کشور به دلیل هراسی که از ایران اسلامی دارند تلاش می‌کنند تا با بهانه‌های مختلف به مقابله با ما بپردازند.

به گزارش خبرنگار ایمنا از شهرستان شهرضا، حجت الاسلام یحیی رهایی در خطبه های نماز جمعه این هفته شهرستان شهرضا که در مسجد و حسینیه صدیقه طاهره(س) این شهرستان برگزار شد، عنوان کرد: پیروزی انقلاب اسلامی باعث تا دست غارتگر سران استکبار جهانی به ویژه آمریکا از منابع ملی ایران کوتاه شود به همین دلیل آنها با هدف بازیابی موقعیت پیشین خود به دنبال براندازی نظام اسلامی بوده‌اند.

وی ادامه داد: ملت همیشه در صحنه ایران اسلامی در هر شرایط و موقعیتی از نظام اسلامی حمایت کردند و اجازه ندادند تا دسیسه‌های دشمنان بر علیه نظام، با موفقیت همراه باشد.

امام جمعه موقت شهرضا تأکید کرد: امام راحل(ره) و رهبر معظم انقلاب اسلامی همواره بر ضرورت حفظ وحدت و هوشیاری در برابر دسیسه‌های استعمار تأکید فرموده‌اند و این توصیه‌ها در دوران فعلی بیش از گذشته برای ملت و دولت ما کارآمد است.

حجت الاسلام رهایی تصریح کرد: جمهوری اسلامی ایران همواره یاری رسان ملت های مظلوم جهان بوده است، توان دفاعی کشور کاملاً بازدارند و برای صیانت از کشور ایجاد و تقویت شده است.

وی با اشاره به اظهارات اخیر رییس جمهور آمریکا درخصوص جمهوری اسلامی ایران عنوان کرد: این سخنان سخیفانه و نشانه اوج کینه توزی و دشمنی ترامپ با ملت و دولت ایران اسلامی است.

امام جمعه موقت شهرضا ادامه داد: اظهارات اخیر ترامپ حتی در داخل این کشور نیز با واکنش رجال سیاسی همراه بود، این افراد عقیده داشتند که ادامه سیاست های نابخردانه آمریکا در جهان و از آن جمله درخصوص معاهدات جهانی به حیثیت این کشور در مجامع جهانی آسیب می‌زند.

حجت الاسلام رهایی همچنین با اشاره به بخش هایی از سخنان رهبر انقلاب اسلامی در پاسخ به اظهارات ترامپ، اظهار کرد: آمریکایی ها از اینکه ایران از کشوری عقب مانده و ضعیف در منطقه و جهان به عنوان کشوری تأثیرگذار و قدرتمند تبدیل شده است، می‌ترسند.

وی تأکید کرد: نباید در برابر دشمن و اقدامات او غفلت کنیم، نظام اسلامی همواره در معرض آسیب دشمنان قرار دارد و به همین دلیل لازم است هوشمندانه در برابر هر اقدام آنان برخورد کنیم.

امام جمعه موقت شهرضا موضع گیری کشورهای اروپایی در برابر اظهارات ترامپ خوب بود اما کافی نیست، این کشورها باید آشکارا از همراهی با آمریکا پرهیز کنند.

حجت االاسلام رهایی گفت: باید اقتصاد مقاومتی را جدی بگیریم و اصول آن را در همه بخش ها اجرا کنیم، لازم است با جلوگیری از واردات کالا و برخورد قاطع با قاچاق، از اشتغال و تولید کشور حمایت کنیم.

وی ادامه داد: باید اقتصاد کشور را از وابستگی به نفت نجات دهیم تا دیگر موضع گیری های خصمانه فردی مانند ترامپ یا دیگر سیاستمداران در دیگر نقاط جهان نتواند مشکلاتی را برای کشور ایجاد کند.

امام جمعه موقت شهرضا بیان کرد: آنچه که می‌تواند در طول تاریخ حکومت و نظام اسلامی را حفظ کند وحدت کلمه با انگیزه الهی است، اگر این وحدت واقعاً بین مردم ایجاد شود در برابر توطئه‌ها مقاوم خواهیم بود.

حجت الاسلام رهایی عنوان کرد: بروز اختلافات به نظام آسیب می‌زند، مردم در طول دوران انقلاب متحد و منسجم در همه زمینه‌ها حاضر بوده و باجود برخی از مشکلات اقتصادی در عرصه‌هایی مثل هشت سال جنگ تحمیلی ثابت کرده‌اند که در حمایت از انقلاب کوتاهی نمی‌کنند.

وی گفت: دشمنان هیچگاه از مواضع خود در برابر نظام و انقلاب عقب نشینی نمی‌کنند بنابراین باید با روحیه انقلابی در برابر آنان و دسیسه‌های آنان ایستادگی کنیم.

کد خبر 324121

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.