نابودی ایران هدف دشمنان از برجام/ دشمنی آمریکایی‌ها ارتباطی با انرژی هسته‌ای ندارد

سمیرم- امام‌جمعه موقت شهرستان سمیرم گفت: در برجام مشخص شد که هدف و قصد دشمن نابودی ایران است و هدف آن‌ها انرژی هسته‌ای نبوده.

به گزارش خبرنگار ایمنا از شهرستان سمیرم حجت‌الاسلام میثم آقایی با محکومیت سخنان بی‌شرمانه ترامپ در رابطه با ایران گفت: رئیس‌جمهور آمریکا در مدت ریاست جمهوری خود یاوه‌گویی‌های بسیاری را انجام داده است.

آقایی با اشاره به سخنان مقام معظم رهبری خاطرنشان کرد: متأسفانه برخی افراد در داخل و خارج کشور فکر می‌کردند آمریکا قابل‌اعتماد است و پس از یاوه‌گویی‌های ترامپ درس بزرگی گرفتند که بدانیم این افراد جاهل بوده و هستند.

وی همچنین دشمنی آمریکا را با نظام و ولایت ما دانست و افزود: دشمنی آمریکایی‌ها با ایران ارتباطی با تجهیزات هسته و نظامی ما ندارد ولی متأسفانه برخی‌ها پذیرفتند که دشمن از در دوستی واردشده که خوشبختانه آشکار شد که آن‌ها بازهم با نیرنگ به‌طرف ملت ما آمده‌اند.

حجت‌الاسلام میثم آقایی تصریح کرد: خوشبختانه ایران در منطقه به‌جای رسیده است که در جایگاه تأثیرگذاری بوده و دشمنان ما نیز ترسشان از همین است.

وی همچنین در بخش دیگری از صحبت‌های خود خاطرنشان کرد: برخی‌ها در داخل فکر می‌کردند که برجام مشکلات ازدواج، آب و ... را در داخل برطرف می‌کند که خوشبختانه هدف شوم آن‌ها برای نابودی نظام و جنایت علیه مردم این سرزمین آشکار شد.

آقایی با اشاره به سخنان مقام معظم رهبری متذکر شد: ما تا زمانی به برجام پایبند هستیم که آن‌ها نیز به برجام پایبند باشند و اگر آن‌ها برجام را پاره کنند ما آن را ریزریز خواهیم کرد.

وی با اشاره به هم‌دستی اروپا و آمریکا در برابر ایران تصریح کرد: اگر مسئولان اروپایی قصد حمایت از برجام رادارند فقط در بیان مقابل بدعهدی‌های آمریکایی‌ها جبهه نگیرند و در برابر آن‌ها ثابت‌قدم بایسند که ما هرگز این موضوع را نخواهیم دید.

خبرنگار: سید محمد مهدی قائم مقامی

کد خبر 324117

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.