سپاه پاسداران افتخاری برای کشور، ضامن دفاع از میهن و تداوم انقلاب است

لنجان_امام جمعه شهر زاینده رود گفت: در دنیای پر آشوب و پر مخاطره امروز، عده ای که خود را صاحبان قدرت می دانند و در سایه آن برای خود حقی قائلند به هر وسیله ای تلاش می کنند ضمن توسعه دامنه نفوذ و سلطه خود دیگران را به اطاعت خود وادارند.

به گزارش خبرنگار ایمنا از شهرستان لنجان، حجت الاسلام حسن صفرزاده تهرانی در  خطبه های عبادی سیاسی این هفته نماز جمعه شهر زاینده رود با اشاره به اینکه توجه به سیره امام باقر عَلَیْهِ الْسَّلام از فریب کید شیطان بزرگ برحذر می دارد اظهار کرد: امروز آمریکا شیطان بزرگ معترض است که چرا ما بیرون مرزهایمان هستیم و از مظلومان دفاع می کنیم حال آنکه آمریکا و همپیمانان او بیرون از مرزهای خود بوده و دست به کشتار مردم بی دفاع می زنند تا به اهداف شوم خود دست پیدا کنند.

وی با اشاره به اینکه سپاه پاسداران افتخاری برای کشور، ضامن دفاع از میهن و تداوم انقلاب است، افزود: امروز  اقتدار  دفاعی موجب شده است مردم در مقابل هر تهدید در امنیت به سر ببرند و آمریکا نارحت است که چرا ما موشک‌های دوربرد داریم حال انکه این سوال مطرح می شود که چرا آنها چنین موشک هایی دارند.

امام جمعه شهر زاینده رود تصریح کرد: در دنیای پر آشوب و پر مخاطره امروز، عده ای که خود را صاحبان قدرت می دانند و در سایه آن برای خود حقی قائلند به هر وسیله ای تلاش می کنند ضمن توسعه دامنه نفوذ و سلطه خود دیگران را به اطاعت خود وادارند.

وی ادامه داد: باید توجه داشت نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران یک نظام سیاسی مستقل است و در این مسیر متوقف نخواهد شد و دشمن از اینکه خروارها دلار برای رسیدن به اهداف خود خرج کرد و نتیجه نگرفت نارحت است از این که شما خرج کردید اما ملت های آزاده جهان گوش به حرف ما می دهند نارحتید.

صفرزاده تهرانی اضافه کرد: دشمن از این ناراحت است که چرا ایران در منطقه این قدر نفوذ پیدا کرده و به قدرت اول منطقه مبدل شده است آنها نارحت هستند که چرا پیام انقلاب اسلامی به جهان صادرشده است؛ از جغرافیای ما عبور کرده و ملت ها را تحت تاثیر قرار داده است.

وی عنوان کرد: آمریکائی‌ها در این ماجراجوئی خواستار امتیازات بیشتر به نفع خود هستند نه لغو برجام، باید توجه داشت آمریکائی‌ها دو نقشه شوم دارند نخست می خواهند محدودیت‌های تسلیحاتی و به خصوص صنایع موشکی را به برجام اضافه کنند و دوم محدودیت زمانی برجام را بردارند و آن را به یک سند دائمی و مادام العمر تبدیل کنند.

امام جمعه شهر زاینده رود بیان کرد:ما برای حفظ استقلال مادی و معنوی کشور هزینه های بسیاری را پرداخت کرده ایم و این هزینه ها دستاوردها و ارزش بزرگی را خلق کرده است که باید ضمن پاسداری از آنها تلاش کنیم تا با بهترین شکل ممکن به نسل های بعدی منتقل شود.

وی خاطرنشان کرد: امروز ملت شریف و عزتمند ایران برای دشمن پیامهای متعددی دارند و با حضور خود در صحنه های مختلف نشان دادند گذشت آن زمانی که برای ذلت ملت ایران قانون تصویب می کردید مانند قانون ننگین کاپیتولاسیون  که هفته آینده سالگرد افشا گری امام راحل در باره آن است.

صفرزاده تهرانی اذعان کرد: بترسید از آن روزی که تمام پایگاه هایتان در زمین و دریا و حتی هواپیماهای جنگی و پرنده‌های اطلاعاتی شما در آسمان نشان موشکی این مرزو بوم قرار گیرد.

وی متذکر شد: بترسید از آن روزی که نجابت این ملت غیور و مؤمن به پایان رسد و خاک پایگاه هایتان را توبره زیر دریائی هایتان کنند و بترسید از آن روزی که جوانان غیور و عزتمند این سرزمین حججی وار با نام سپاه، خوابگاه تان را گورستان‌های ابدیتان کنند.

امام جمعه شهر زاینده رود تاکید کرد: اگر منطقه برای ایران اسلامی نا امن شود، منطقه نه فقط برای نظامیان آمریکا امن نخواهد بود، بلکه متحد استراتژیک آن یعنی رژیم جعلی اسرائیل و برخی از رژیم‌های دست‌نشانده در منطقه که برای آمریکا نقش گاو شیرده را دارند نیز نمی‌توانند از خشم مقدس ایران اسلامی در امان باشند که گلوخ انداز را پاسخ سنگ است.

وی در پایان گفت: از همه کشاورزان که اقدام به پرداخت زکات مستحبی کردند تقدیر و تشکر دارم و از همه کسانی که در برپائی موکب اربعین کمک کردند نیز تقدیر و تشکر دارم امید است که خداوند ایشان را خادم بارگاه ملکوتی سید و سالار شهیدان قرار دهد.

کد خبر 324114

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.