ارتقای کیفی ساخت و ساز در اصفهان در دستور کار است

شهردار اصفهان در حاشیه بیستمین نمایشگاه صنعت ساختمان اصفهان گفت: شهرداری اصفهان به دنبال شادابی، سرزندگی و ارتقای کیفیت است.

به گزارش خبرنگار ایمنا، بیستمین نمایشگاه صنعت ساختمان اصفهان، عصر امروز با حضور ۱۴۰ مشارکت کننده از استان‌های اصفهان، البرز، تهران، سمنان، خراسان رضوی، یزد، فارس و گلستان در فضایی به مساحت ۹ هزار متر مربع آغاز به کار کرد.

در این نمایشگاه، بنگاه‌ها و شرکت‌های فعال در زنجیره تولید ساختمان اعم از تولید مصالح ساختمانی، خدمات فنی و مهندسی، طراحی داخلی، نما، تجهیزات ایمنی، مقاوم‌سازی و بهینه‌سازی مصرف انرژی حضور دارند و به ارائه محصولات و خدمات خود در چهار سالن می‌پردازند.

به گفته مسئولان این دوره از نمایشگاه ساختمان، تلاش شده در نمایشگاه بیستم ساختمان اصفهان، تولیدکنندگان حضور پررنگ‌تری داشته باشند و با شرکت‌های بازرگانی و خصوصاً فروشندگان محصولات وارداتی تعویض شده‌اند.

شهردار اصفهان در حاشیه بازدید از بیستمین نمایشگاه جامع ساختمان، با تاکید بر اینکه محصولات ارائه شده در این نمایشگاه می‌تواند در حوزه ساخت و ساز تاثیر بسزایی داشته باشد، بیان داشت: در تلاشیم از این پس در حوزه ساخت و ساز استفاده بیشتر از تکنولوژی را در دستور کار قرار دهیم.

 قدرت‌الله نوروزی با بیان اینکه شهرداری اصفهان به دنبال شادابی، سرزندگی و ارتقای کیفیت است، گفت: برای ارتقای کیفیت انتخاب بهترین مصالح در دستور کار قرار دارد.

رئیس سازمان نظام مهندسی استان اصفهان با اشاره به اینکه برگزاری این نوع نمایشگاه ها می تواند در ارتقای ساخت و ساز نقش بسزایی داشته باشد، اظهار داشت: باید توجه داشت که با استفاده از تکنولوژی های جدید در حوزه ساخت و ساز می‌توان علاوه بر افزایش کیفیت، وزن ساختمان ها را نیز کاهش داد.

 علی عموشاهی با بیان اینکه به دلیل کمبود فضا در این نمایشگاه موفق به نمایش همه تکنولوژی های جدید حوزه ساخت و ساز نشدیم، تصریح کرد: امیدواریم سال آینده نمایشگاه به محل اصلی خود رفته و فضای بیشتری را در اختیار داشته باشیم.

وی با بیان اینکه در ایران تا رسیدن به استانداردهای جهانی فاصله زیادی داریم، ابراز داشت: در حال حاضر در کشور ایران بیش از ۱۰۰ نوع مصالح ساختمانی استاندارد در کشور وجود دارد.

وی با بیان اینکه در بخش هایی از ساخت و ساز در حال استفاده از تکنولوژی های نوین هستیم، تاکید کرد: استانداردهای حوزه ساخت و ساز توسط سازمان استاندارد تعریف شده و در برخی بخش ها اجرایی شده و این در حالی است که بخش هایی نیز در حوزه ساخت و ساز وجود دارد که هنوز استانداردها را رعایت نمی کنند.

گفتنی است؛ این نمایشگاه تا ۳۰ مهر ماه برپا خواهد بود.

کد خبر 324090

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.