امتیاز سوزی سپاهان به لطف مهاجمان گل نزن!

تیم فوتبال سپاهان به لطف موقعیت‌سوزی‌های زیاد مهاجمانش برابر قعرنشین لیگ برتر متوقف شد.

خبرگزاری ایمنا-

هفته دهم لیگ برتر فوتبال، جام خلیج فارس

دیدار تیم‌های گسترش فولاد و سپاهان

ورزشگاه: بنیان دیزل تبریز

تماشاگر: حدود ۳۰۰ نفر

گل‌ها: -

اخطار: -

گسترش فولاد: فرناندو دخسوس، سید احمد موسوی، ادسون هنریکه، پیمان بابایی (۶۴- علیرضا چراغعلی)، عرفان افراز (۷۰-محسن حسینی)، احمدرضا زنده‌روح، مسیح زاهدی، یوسف سیدی، امید جهانبخش، سامان نریمان‌جهان (۷۵- علیرضا الوندیان) و اسماعیل فرهادی

سرمربی: فیروز کریمی

سپاهان: لی اولیویرا، سیاوش یزدانی، مهدی رحیمی، حسن جعفری، سعید آقایی، میلاد سرلک، علی کریمی (۴۶- شاهین ثاقبی)، رضا میرزایی (۶۶- مروان حسین)، حسین پاپی، جلال علی‌محمدی (۸۱- رسول نویدکیا) و ساسان انصاری

سرمربی: زلاتکو کرانچار

کادر داوری: کوپال ناظمی، بابک داوری، علی دودانگه و سعاد وفاپیشه

شرح بازی:

سپاهان که هفته گذشته برابر سیاه‌جامگان به یک پیروزی روحیه بخش دست یافته بود برای پیروزی در این بازی و صعود در جدول رده‌بندی پا به این دیدار گذاشته بود. شاگردان کرانچار از همان ابتدای بازی کنترل توپ و میدان را در دست گرفتند و با پاس‌های متعدد و حفظ توپ چند موقعیت خوب تا پایان نیمه نخست بدست آوردند. سپاهانی‌ها اما فرصت طلب نبودند و قدر موقعیت‌های بسیار خوب خود در نیمه نخست را ندانستند تا ۲ تیم با نتیجه تساوی بدون گل راهی رختکن شوند.

در نیمه دوم با بیرون رفتن علی کریمی، هافبک موثر سپاهان در نیمه نخست ریتم هجومی سپاهان کمتر شد و مانند نیمه نخست حملات و موقعیت‌های سپاهان پر تعداد نبود. با این وجود برتری سپاهان در نیمه دوم در حفظ توپ و زمین هم مشهود بود اما مهاجمان تیم کرانچار در به ثمر رساندن گل آنقدر بی‌دقت بودند که تیم ته جدولی گسترش فولاد موفق شد با ارائه یک بازی دفاعی به یک امتیاز این بازی برسد.

دقایق حساس:

دقیقه ۲۸- ارسال جعفری از سمت راست در موقعیتی مناسب به انصاری رسید اما ضربه سر بی دقت او از بالای دروازه به بیرون رفت.

دقیقه ۳۲- پاس در عمق علی کریمی در موقعیتی عالی به میرزایی رسید اما شوت او با تکل زنده‌روح راهی کرنر شد.

دقیقه ۳۴- ارسال جعفری از سمت راست در تیر دوم با ضربه سر خطرناک رحیمی همراه شد که توپ با برخورد به تیر افقی دروازه راهی بیرون شد.

دقیقه ۴۵+۱- کرنر کوتاه سپاهانی‌ها با ارسال تیز پاپی به سمت دروازه گسترش فولاد همراه شد که توپ در حالی که مستقیماً در حال گل شدن بودن توسط دخسوس بازگشت داده شد.

دقیقه ۵۷- پاس در عمق علیمحمدی با برخورد به مدافع گسترش فولاد باعث تک به تک شدن انصاری با دروازه‌بان گسترش فولاد شد که ضربه بی‌دقت انصاری را دخسوس مهار کرد تا بهترین موقعیت سپاهان تا این لحظه از دست برود.

دقیقه ۷۰- ارسال جهانبخش از روی یک ضربه آزاد با ضربه سر هنریکه همراه شد اما توپ به شکل خطرناکی از کنار دروازه به بیرون رفت.

دقیقه ۸۵- پاس کوتاه پاپی به ثاقبی درون محوطه جریمه او را در موقعیت گلزنی قرار داد اما ضربه ثاقبی در اختیار دخسوس قرار گرفت.

اتفاق ویژه:

موقعیت‌سوزی‌های پیاپی مهاجمان سپاهان اتفاق ویژه این دیدار بود.

بهترین بازیکن:

فرناندو دخسوس، دروازه‌بان گسترش فولاد در این بازی بسیار خوب کار کرد و با مهار دو، سه موقعیت تک به تک بهترین بازیکن میدان لقب گرفت.

کد خبر 324068

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.